Gå til innhold

Nyttårs-sigaren


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen og jeg bruker alltid å røyke en sigar på nyttårsaften.

I år er jeg gravid, og har selvfølgelig ikke tenkt å røyke noe sigar. Men jeg lurte på hvor skadelig 1-2 trekk vil være.

Den skal jo ikke inhaleres. Bare trekkes i munnen, og blåses ut.

Det skjer ikke inne, så det blir med det.

 

Er det forferdelig neinei?

 

Anonymous poster hash: d666c...cd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlighet - hva er vitsen???

 

 



Anonymous poster hash: 3483e...451
Skrevet

Smaken, følselsen..

Hi

 

Anonymous poster hash: d666c...cd1

Skrevet

Det går nok helt fint!

 

Anonymous poster hash: f64eb...e6e

Skrevet

Et par trekk går nok helt fint. Det som er mest skadelig er røyking over lengre tid. Hadde du ikke spurt her inne, så kunne du tatt de trekkene i all hemmelighet uten at noen hadde sagt nei og slengt masse dritt. :P

 

Anonymous poster hash: a3a0a...604

Skrevet

Hjelpe meg... Hvor harry går det an å bli?! 😂😳😱

 

Anonymous poster hash: d48fc...d2f

Skrevet

Det går nok helt fint. Personlig tror jeg at jeg hadde klart å styre unna den ene gangen.

 

Anonymous poster hash: 22964...dfa

Skrevet

Pussig at du ikke velger å styre unna når det er snakk om én enkelt gang.

 

Selv om man ikke inhalerer sigar så er det stoffer i den som svekker endotelcellene på innsiden av blodkarene i flere timer etterpå. Endotelcellene er ansvarlig for å skille ut stoffer som er nødvendige for å utvide blodårene. Så i flere timer etterpå vil blodårene dine ikke kunne utvide seg normalt, noe som vil gjøre at barnet i magen også får mindre oksygen og næring i disse timene.

 

Ditt valg - for all del, håper du nyter de trekkene siden de er så mye verdt for deg...



Anonymous poster hash: 3483e...451

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...