Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #1 Skrevet 25. desember 2015 Mannen og jeg bruker alltid å røyke en sigar på nyttårsaften. I år er jeg gravid, og har selvfølgelig ikke tenkt å røyke noe sigar. Men jeg lurte på hvor skadelig 1-2 trekk vil være. Den skal jo ikke inhaleres. Bare trekkes i munnen, og blåses ut. Det skjer ikke inne, så det blir med det. Er det forferdelig neinei? Anonymous poster hash: d666c...cd1
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #2 Skrevet 25. desember 2015 Herlighet - hva er vitsen??? Anonymous poster hash: 3483e...451
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #3 Skrevet 25. desember 2015 Smaken, følselsen.. Hi Anonymous poster hash: d666c...cd1
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #4 Skrevet 25. desember 2015 Det går nok helt fint! Anonymous poster hash: f64eb...e6e
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #5 Skrevet 25. desember 2015 Et par trekk går nok helt fint. Det som er mest skadelig er røyking over lengre tid. Hadde du ikke spurt her inne, så kunne du tatt de trekkene i all hemmelighet uten at noen hadde sagt nei og slengt masse dritt. Anonymous poster hash: a3a0a...604
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #6 Skrevet 25. desember 2015 Hjelpe meg... Hvor harry går det an å bli?! 😂😳😱 Anonymous poster hash: d48fc...d2f
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #7 Skrevet 25. desember 2015 Det går nok helt fint. Personlig tror jeg at jeg hadde klart å styre unna den ene gangen. Anonymous poster hash: 22964...dfa
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #8 Skrevet 25. desember 2015 Pussig at du ikke velger å styre unna når det er snakk om én enkelt gang. Selv om man ikke inhalerer sigar så er det stoffer i den som svekker endotelcellene på innsiden av blodkarene i flere timer etterpå. Endotelcellene er ansvarlig for å skille ut stoffer som er nødvendige for å utvide blodårene. Så i flere timer etterpå vil blodårene dine ikke kunne utvide seg normalt, noe som vil gjøre at barnet i magen også får mindre oksygen og næring i disse timene. Ditt valg - for all del, håper du nyter de trekkene siden de er så mye verdt for deg... Anonymous poster hash: 3483e...451
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå