Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #26 Skrevet 26. desember 2015 mine gutter på 5 og 9 så den Anonymous poster hash: e5217...431
klg,2 boys now:) Skrevet 26. desember 2015 #27 Skrevet 26. desember 2015 Mine unger så den i tidlig alder.de vil jo ikke skjønne selve filmen,men fascinasjonen over dinosaurene var der.ikke noe problem.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #28 Skrevet 26. desember 2015 Hva er aldersgrensen på JP? Jeg har forøvrig aldri sett den selv. Anonymous poster hash: 682c9...d00 Den er PG, dvs uten aldersgrense. Anonymous poster hash: 38feb...ab3
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #29 Skrevet 26. desember 2015 Her så barna alle filmene i sommer (sammen med oss voksne, selvfølgelig). De yngste var da 7 år. Vi sa fra før vi startet at dersom noen av dem syntes det ble for skummelt, så skulle vi skru av med en gang. Men det ble aldri aktuelt, for alle sammen syntes filmene var kjempekule. De sprang rundt og lekte dinosaurer i flere uker etterpå Jeg tenker det viktigste er å se an barna. Det er jo gjerne individuelt hva de reagerer på. Hos oss ble f.eks. den ene mye reddere av Mugg i Julekongen-filmen enn av noen av scenene i Jurassic Park/World, og den filmen har aldersgrense 6 år(!). Anonymous poster hash: 27e31...6ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå