Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #2 Skrevet 25. desember 2015 Ja, fra arla, ikke de i løsvekt på innvandrersjapper. Google.... Anonymous poster hash: c1b4c...9a5
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #3 Skrevet 25. desember 2015 ?? Hvorfor skulle man ikke kunne det? Anonymous poster hash: 8a411...8d8
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #4 Skrevet 25. desember 2015 La meg gjette: du er 10 uker gravid, litt overvektig, har pcos og vil nødig skade fosteret med vaniljeis, fetaost, servelat, løk, selleri eller peppermyntetannkrem.....? Anonymous poster hash: cf5ff...39d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå