Gå til innhold

Min kjære svoger. utblåsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på besøk hos besteforeldrene til min samboer. Min svoger er også her med sin datter på 4 år.

Denne datteren gjær mye sprell hele tiden.

Alle andre enn faren kjefter på barnet. Faren Gjør ikke noe nesten. Snakker sjelden til ho.

Jeg og min samboer har en sønn på 1 år her som får gjennomgå. Vi følger med men ho prøver seg hele tiden.

Kjenner jeg er sinna her jeg sitter.

Når vår unge ble lei av å bli dytta, og dårlig behandlet fikk han nok å slo til denne jenta.

Vi tok tak i ungen vår med engang og fikk fjernet barnet fra situasjonen. Jenta sitter igjen og hyler faren brydde seg ikke. Jeg snakket til faren. Skjedde ingenting. Jenta gråter.

Kjenner jeg blir oppgitt. Alkohol virker mer viktig enn å ta seg av sin datter.

Anonymous poster hash: dcfe8...7c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er på besøk hos besteforeldrene til min samboer. Min svoger er også her med sin datter på 4 år.

Denne datteren gjær mye sprell hele tiden.

Alle andre enn faren kjefter på barnet. Faren Gjør ikke noe nesten. Snakker sjelden til ho.

Jeg og min samboer har en sønn på 1 år her som får gjennomgå. Vi følger med men ho prøver seg hele tiden.

Kjenner jeg er sinna her jeg sitter.

Når vår unge ble lei av å bli dytta, og dårlig behandlet fikk han nok å slo til denne jenta.

Vi tok tak i ungen vår med engang og fikk fjernet barnet fra situasjonen. Jenta sitter igjen og hyler faren brydde seg ikke. Jeg snakket til faren. Skjedde ingenting. Jenta gråter.

Kjenner jeg blir oppgitt. Alkohol virker mer viktig enn å ta seg av sin datter. Anonymous poster hash: dcfe8...7c9

Ville ikke feiret med noen som sitter og drikker alkohol på denne måten når det er barn tilstede. Drikker han slik når han har datteren ellers også ville jeg meldt i fra. Jentas oppførsel er tegn på neglisjering.

Anonymous poster hash: 23e0b...596

Skrevet

Dette er jo bare trist - mannen burde jo ikke få ha ansvar for jenta. Han ignorerer henne og hun gjør alt hun kan for å få hans oppmerksomhet. Det er bare trist.

Jeg ville sagt fra at han har ansvar for datteren og derfor ikke bør drikke. Om dette er normalt for ham så ville jeg vurdert å gå videre med det.

Anonymous poster hash: 0d865...71f
Skrevet

Kjempe trist. Han blir bare verre og verre. Etter han fikk dame for et år siden ble det veldig ille. Ho er ikke her nå. Tydelig en far som trenger klar beskjed.

Ungen går til andre her enn sin far for trøst.

Trist å se på dette.

Skrevet

Hvordan er moren til barnet ? Om hun er oppegående så burde du ta en prat med henne om hvordan han oppfører seg rundt barnet sitt. Det er tydelig at han driter i ungen og syns at det er helt topp at dere andre tar dere av " oppdragelsen". Å det er heller ikke ok at han sitter og drikker fremfor og ta seg av datteren sin. Denne fyren trenger klar beskjed.

Ta kontakt med mor.

Skrevet

Dette er svært bekymringsverdig. Barnet kan få varige skader av at far viser så tydelig at han ikke bryr seg.

Kan du snakke med barnets mor? Kontakte barnevern eller helsestasjon anonymt og spørre om råd?

Anonymous poster hash: 09f5c...e47

Skrevet

Hvordan er moren til barnet ? Om hun er oppegående så burde du ta en prat med henne om hvordan han oppfører seg rundt barnet sitt. Det er tydelig at han driter i ungen og syns at det er helt topp at dere andre tar dere av " oppdragelsen". Å det er heller ikke ok at han sitter og drikker fremfor og ta seg av datteren sin. Denne fyren trenger klar beskjed.

Ta kontakt med mor.

Mor vet jeg lite om. Møtte ho 2 ganger Før de skilte seg. Vurderer barnevern da dette er alvorlig å ikke blir noe bedre.

Skrevet

Kjempe trist. Han blir bare verre og verre. Etter han fikk dame for et år siden ble det veldig ille. Ho er ikke her nå. Tydelig en far som trenger klar beskjed.

Ungen går til andre her enn sin far for trøst.

Trist å se på dette.

Da synes jeg du skal ta kontakt med barnets mor og også kontakte barnevernet.

Om han selv ønsker det så kan ha da få veiledning - og vil han det ikke så er det bedre for barnet å ikke ha kontakt med far, da det kan få skader av at far er som han er.

Dere som familie kan likevel ha kontakt med barnet og stille opp for henne.

Vær så snill - gjør noe med dette.

Anonymous poster hash: 0d865...71f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...