Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #1 Skrevet 25. desember 2015 Dere som er aktive her inne husker sikkert meg med venninna som hadde dumpet og reist fra samboeren sin uten å si noen ting. Han ble naturligvis knust og har det fortsatt vondt, nesten to måneder etter. I går hadde han sendt henne en lang melding der han ønsket henne god jul og håpet at hun brukte julen til ettertanke og reflektere over de fæle valgene hun har gjort og ber henne aldri gjøre noe lignende igjen mot en annen person det hun gjorde mot ham. Like etter tikker det inn melding fra nye forloveden hennes der han ber han slutte å sjikanere henne og ber han gå videre i livet for hun kommer aldri tilbake.. Han har aldri sjikanert henne og dette er første gangen han har tatt kontakt etter de uendelige samtalene han prøvde å få med henne like etter hun dro og som hun aldri svarte på..fortjener han virkelig ikke å få prate? Skal han bare gå videre etter et sånt sjokk uten noen form for forklaring en gang? Anonymous poster hash: b37aa...22a
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #2 Skrevet 25. desember 2015 Vil hun ikke prate så vil hun ikke prate. Han kan ikke tving henne. Han må bare gå videre. Anonymous poster hash: 18758...6b4
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #3 Skrevet 25. desember 2015 Han har jo ikke noe valg, hun ønsker ikke forklare så da får han ingen forklaring Han ble dumpet på en særdeles stygg måte, men han må bare gå videre. Å sende klissete meldinger til eksen på julaften er ikke noe særlig voksent det heller. Anonymous poster hash: cff85...f57
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #4 Skrevet 25. desember 2015 Jeg tenker at hun må tåle det så lenge han ikke er på henne hele tiden. Samtidig har hun vist ekstrem narsissisme i måten hun har brutt med ham på. At hun skulle klare å se det fra hennes synsvinkel er nok lite realistisk desverre. Anonymous poster hash: b3f76...818
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #5 Skrevet 25. desember 2015 Han skal bare være glad hun er ute av livet hans. Makan til kjerring!! Han bør bare overse de, og innse at enkelte mennesker ikke eier skam i livet. Anonymous poster hash: bf72e...659
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #6 Skrevet 25. desember 2015 Link til opprinnelig tråd? Anonymous poster hash: 7f358...d16
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #7 Skrevet 25. desember 2015 Ja, ja.... Ingen kan påstå at hennes nye forlovede ikke har gått inn i dette med åpne øyne den dagen han blir forlatt av henne. Anonymous poster hash: ca30f...f09
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #8 Skrevet 25. desember 2015 Nyforlovet etter 2 mnd? Altså jeg synes han skal slutte å skrive til henne. Hva hjelper det ham å kontakte henne? Hun har gått videre, han står fast i fortiden. Let it go, let it go Anonymous poster hash: 003bd...579
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #9 Skrevet 25. desember 2015 Han fortjener en samtale for å avslutte - men han må innse at han ikke kommer til å få det, og han må akseptere det. Hans behov for å prate med henne er nok enormt sterkt, og jeg vil tro han føler han ikke greier å gå videre uten, fordi han trenger å forstå? Men for hans egen del så bør han innse en veldig viktig ting - han trenger ikke en slik samtale! Måten hun behandlet ham på er all forklaring han trenger. Hun behandlet ham som dritt selv om han ikke fortjente det. Hun var ikke glad i ham lenger og hadde gått videre følelsesmessig trolig lenge før hun gikk på en så stygg måte. Han trenger ikke mer forklaringer enn det. Hun brydde seg ikke om ham, hun hadde gått videre følelsesmessig lenge før hun gikk, det var ikke noe han kunne gjort anderledes, hun var for feig til å behandle ham med respekt, dvs. hun hadde heller ingen respekt for ham lenger. Ikke noe han hadde gjort kunne endret noe, for hun hadde allerede bestemt seg. Og det er alt han trenger å vite. Han vet alt han trenger å vite, hun brydde seg ikke lenger, hun behandlet ham som dritt. Han ønsker ikke en slik dame i livet sitt, han fortjener noe mye bedre! Om du greier ham til å virkelig akseptere dette - at en samtale med henne ikke vil endre noe, for han vet allerede alt han trenger å vite om situasjonen - da vil han også greie å gi slipp og gå videre. Han vil føle en lettelse fordi han slapp å leve livet med en dame som ikke brydde seg mer, som var falsk med ham. Og han innser at han trenger ingen flere forklaringer, for måten hun handlet da hun forlot ham var all forklaringen han trengte og trenger. Så ja, han må bare gå videre uten noe mer forklaring! Ved å la forloveden svare ham så viste hun atter en gang alt han allerede visste - hun bryr seg ikke om ham, hun respekterer ham ikke og var ferdig med ham lenge før hun gikk. Hun var falsk og feig i ukjent lang tid før hun dro. Han trodde han kjente henne, men hun viste ham aldri sitt sanne seg. Og nå er hun så feig at hun ikke svarer ham selv. Hun beviser bare alt han allerede visste. Så han har fått alle forklaringer han trenger for å gå videre. Aksepterer han det så vil han kunne slippe sorgen lettere også - for den han sørger over var en illusjon, ikke den han faktisk person siden hun bare var falsk mot ham. Så han sørger over det han trodde han hadde, ikke det han faktisk hadde. Jeg håper han greier å gi slipp, hvis ikke vil han kaste bort altfor mye tid på å henge fast i den dama som var så falsk mot ham. Og henger han fast i henne, da gir han henne makt over livet hans som hun ikke fortjener å ha. Hans valg - vil han gi henne makt over seg etter å ha sviktet ham så totalt og vært så feig og falsk - eller vil han akseptere at den han trodde eksisterte ikke var annet enn et falskt bilde som hun viste ham, og dermed innse at et falskt bilde ikke kan ha noe makt over ham? Greier han å virkelig innse dette så vil han greie å gå videre, og han vil greie å gjøre det uten bitterhet. For hvorfor skal han sørge over noe som faktisk ikke eksisterte? En illusjon kan bare ha så mye makt over ham som han selv tillater. Og hun og forholdet var en illusjon. Det han trodde fantes var ikke der. Men han kan godt kjenne på sorg over det han trodde var, det er naturlig - men skill det fra det som faktisk var og aksepter at han har fått alle svar allerede, da vil han føle mindre sorg, han vil gi slipp på bitterheten, og behovet for å snakke med henne forsvinner, for via sine handlinger så har hun fortalt ham alt allerede. Han trenger ingen samtale med henne. Han kan gi slipp på følelsene for det som ikke var. Og når han har fått litt tid på seg og greier å møte andre uten å ha på seg briller som er farget av eksdama, da kan han gå ut og finne en annen dame som er ekte og oppriktig - for de fleste er det, om han er villig til å se det. Anonymous poster hash: 68967...8d7
3 i april Skrevet 25. desember 2015 #10 Skrevet 25. desember 2015 Jeg er bombesikker på at grunnen til at hun stakk var at hun allerede hadde et forhold med han som nå er hennes nye forlovede. Hun gidder ikke og gi eksen forklaring for hun vet selv at hun er en drittkjerring og at det ikke er en god forklaring på det hun gjorde. Hun var både utro og veldig feig mot sin eks. Dette vet hun selv altfor godt inders inne, men hun var og er fremdeles for feig til og innrømme det ovenfor sin eks. Eksen bør egentlig bare være glad for og være kvitt dette kvinnemennesket og han nye bør være ganske tett når han forlover seg med denne kjerringa etter så kort tid når han vet hvordan hun oppførte seg mot forrige mann.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #11 Skrevet 25. desember 2015 OK, men hvorfor skriver du om dette her inne? Det er virkelig ikke din historie å dele Anonymous poster hash: 48f5f...1da
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #12 Skrevet 25. desember 2015 Jeg er bombesikker på at grunnen til at hun stakk var at hun allerede hadde et forhold med han som nå er hennes nye forlovede. Hun gidder ikke og gi eksen forklaring for hun vet selv at hun er en drittkjerring og at det ikke er en god forklaring på det hun gjorde. Hun var både utro og veldig feig mot sin eks. Dette vet hun selv altfor godt inders inne, men hun var og er fremdeles for feig til og innrømme det ovenfor sin eks. Eksen bør egentlig bare være glad for og være kvitt dette kvinnemennesket og han nye bør være ganske tett når han forlover seg med denne kjerringa etter så kort tid når han vet hvordan hun oppførte seg mot forrige mann. Han sier selv at grunnen til at hun stakk var stoff. Hun kunne aldri kombinere sitt bruk med en tilværelse med ham. Nye mannen vet jeg bruker litt narkotika på fest og har nok mye større aksept for det. Veldig trist å se for de er så ressurssterke mennesker med så mye å tilby. Og så plutselig gjør hun en helomvending og viser seg fra sine aller verste sider. Forstår ikke hvorfor.. Men jeg må bare innse at hun ikke er min venninne lenger.. HI Anonymous poster hash: b37aa...22a
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #13 Skrevet 25. desember 2015 OK, men hvorfor skriver du om dette her inne? Det er virkelig ikke din historie å dele Anonymous poster hash: 48f5f...1da Fordi jeg trenger å høre andres meninger. Det gjør overraskende vondt å miste henne. Føler mannen min og mine nærmeste bare kommer med "svada" råd. Jeg trenger å høre utenforståendes tanker. HI Anonymous poster hash: b37aa...22a
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #14 Skrevet 26. desember 2015 Anonymous poster hash: b37aa...22a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå