Gå til innhold

Hva hadde du sagt visst mannen din gjorde dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kastet en tykk dunpute mega hardt i hode på deg etter en litt heftig diskusjon, å etterpå når han så at du fikk vondt, sagt "håper du brakk nakken"?

Kan legge til at det er ikke første gang lignende hendelser har skjedd. Begynner å bli så mektig lei av det sinnsyke temperamentet hans.

Jeg har temperement. Men det er ingenting i forskjell.

Spør her no fordi jeg begynner å lure på hva som er "normalt" og hva som ikke er...

Anonymous poster hash: d68c6...93c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Ta med deg pikkpakket ditt når du går, og kom aldri tilbake din syke faen."

Anonymous poster hash: 0925d...28b

Skrevet

Ja jeg vet ikke... Han innrømmer jo selv innimellom at han har et problem med sinnet sitt. Men han gjør jo søren meg ingenting med det! 😞

Hi

Skrevet

Enig med denne!!!

Anonymous poster hash: bfd38...238

Skrevet

Man kaster ikke ting i sinne, og man kommer ikke med slike kommentarer når den andre får vondt. Enig med første svar.

Skrevet

Seriøst? Hadde dere gått?

Hi

Skrevet

Et engangstilfelle kunne jeg nok leve med, hvis mannen var oppriktig lei seg. Men hvis det er noe som har skjedd mer enn en gang hadde jeg ikke taklet å bo sammen med han. Man behandler ikke den man elsker slik. Hvis han har problemer med temperamentet, må han skaffe seg hjelp. Hvis det skjer gang på gang og han ikke gjør noe for å forbedre seg, hadde jeg reist.

Det er et tillitsbrudd til de grader. Man stoler på at den man elsker og bor sammen med ikke vil gjør en vondt og ikke ønsker en vondt. Man skal kunne ha en krangel eller diskusjon uten at den andre parten blir voldelig. Det kan tydeligvis ikke du stole på.

Skrevet

Seriøst? Hadde dere gått?

Hi

I utgangspunktet hadde jeg nok aldri funnet meg en mann med et fiendtlig temperament, men om jeg levde med dette som du beskriver hadde jeg enten måttet utviklet en veldig hard hud for å tåle nedbrytende atferd fra en jeg egentlig bare vil ha støttende atferd fra eller så hadde jeg gått til grunne, mentalt sett.

Når man som menneske har fri vilje og ønsker gode ting for seg selv og sine barn, er det vel ikke førstevalget? Å ha en mann som slår og snakker stygt?

Anonymous poster hash: 9413f...23f

Skrevet

Nei.. Jeg synst jo ikke det er greit. Venter på at han skal ta tak i ting å forandre seg. Men det skjer jo ikke..

Vi har ikke felles barn. Å selv om jeg kunne tenkt meg et barn til så kommer jeg aldri til å tørre å få et med han.

Nettopp pga temperamentet hans...

Hi.

Skrevet

En pute er jo ikke det verste... men synes kommentaren i etterkant var verre.

Anonymous poster hash: 7f01d...75e
Skrevet

Hva blir det neste? Vil du vente og se? Hvis han har et problem med sinne så må han ta tak i det nå før det går lengre!

Anonymous poster hash: 10609...679

Skrevet

Helt ærlig, her tror jeg det er MYE som ikke kommer frem. Noe sier meg at du er rimelig ufin og heftig selv også, mye munnbruk, provosering, ufine kommentarer og høylytte krangler.

Var der rett av han? Nei. Normalt? Ikke i min verden.

Anonymous poster hash: a09fc...9e7

Skrevet

Jeg trodde han hadde dengt til deg med puta i "lek" jeg, putekrig og erting, og reagert ufint når du fikk vondt.

Men han slo deg med puta i sinne OG reagerte ufint når du fikk vondt?

Første hadde jeg blitt sint for, om han mente å leke og reagerte ufint når jeg fikk vondt. Da regner jeg med det hadde vært et engangstilfelle og noe jeg kunne tilgi om han la seg flat og var lei seg.

Andre hadde jeg ikke kunnet leve med. En mann som dengte til meg i sinne og frydet seg over at jeg fikk vondt hadde jeg seriøst blitt redd for reaksjonene til. En mann jeg må gå på tå hev rundt, av frykt for sinnet hans kunne jeg ikke hatt et forhold til!

Anonymous poster hash: 7d7c5...45d

Skrevet

Jeg hadde innsett at her var det ikke akkurat overflod av kjærlighet. Han høres ikke akkurat ut som om han er overbegeistret for deg?

(For ikke å snakke om usivilisert og umoden)

Anonymous poster hash: 22cdf...71f

Skrevet

Jeg hadde innsett at her var det ikke akkurat overflod av kjærlighet. Han høres ikke akkurat ut som om han er overbegeistret for deg?

Han er overbegeistret for meg skjønner du.. Tror jeg er utro bare jeg går ut døren uten han😝.

Skrevet

Han er overbegeistret for meg skjønner du.. Tror jeg er utro bare jeg går ut døren uten han😝.

Løp jente ... Så fort du kan ...

Anonymous poster hash: cd0c5...f19

Skrevet

Kom deg vekk!! Ikke kast bort livet med dette!

Anonymous poster hash: dd041...87d

Skrevet

En skikkelig storsjarmør med andre ord. Jeg antar du skjønner selv at han er kontrollerende og har aggressivt temperament og at det ikke er spesielt attraktivt. Du får ingen god fremtid med denne. Lykke til med å komme deg ut av dette forholdet.

Anonymous poster hash: 9413f...23f

Skrevet

Unnskyld??? Mann??? Han er nok bare en patetisk umoden liten dritt. Hadde gått for lenge siden hadde noen behandlet meg sånn. HI,du er blind for hva som skjer. Du har levd i dette for lenge.

Skrevet

Løp og ikke se deg tilbake. Han er IKKE begeistret, tro meg. Du vil skjønne det når du kommer deg vekk.

Jeg var selv i noe lignende i 25 år,vet hvor vanskelig det kan være.

Det er lettere å bli enn å gå. Ikke gjør som meg å ødelegge så mange år som kunne vært gode.

Løp nå!

Anonymous poster hash: 0dc1d...55f

Skrevet

Dette er LANGT utenfor hva som er greit. En 'normal' mann ville for det første aldri ha kastet noe på deg i sinne.

Og hvis han først skulle ha gjort noe sånt, burde han reagert helt annerledes da han skjønte at han gjorde deg vondt. Han burde være flau for å ha mistet kontrollen, lei seg for å ha gjort deg vondt og bekymret for hvordan det gikk med deg.

Og dette med at han tror du er utro bare du går ut av døra - nok en grunn til å stikke. Du risikerer at dette eskalerer.

Skrevet

(For ikke å snakke om usivilisert og umoden)Anonymous poster hash: 22cdf...71f

Han er overbegeistret for meg skjønner du.. Tror jeg er utro bare jeg går ut døren uten han.Anonymous poster hash: d68c6...93c

Ein sånn reaksjon gjer ikkje at du kan tolka at han e øvebegeistra for deg.

Det du kan tolke ut frå det er at han er sjalu og overkontrollerande. For å kunne leve med ein slik mann over tid blir du nøydd til å ta hensyn til korleis han vil og kan reagere både på kva du gjer og på kva han seie han trur du gjer når dåke ikkje e i lag. Det vil begrense livet ditt meir og meir. Grensene for kva han kan gjer med deg når han vert sint flyttar seg ofte og situasjonene blir farligare og meir uforutsigbare. Det at du og har et temperament gjer det endå farligare, og det vil vere lettare både for han å flytte ansvaret over på deg og for deg å ta på seg ansvaret for hans handlingar.

Så ja. Anbefale deg å gå frå denne mannen! Slike forhold blir det vanskeligare å komme seg ut av ette kvart som tida går.

Du ønsker deg et barn til. Gå, og finn deg ein mann som kan vere ein god og stabil far for barnet ditt og mann for deg.

Skrevet

Oioioi, null sinnemestring, ingen impulskontroll, voldelige tendenser, ingen empati (psykopatisk trekk), og i TILLEGG til det, sykelig sjalu...

Her har du skutt gullfuglen skjønner jeg.

Hva i alle dager får deg til å bli i et slikt forhold?

Anonymous poster hash: 7d7c5...45d

Skrevet (endret)

Han er overbegeistret for meg skjønner du.. Tror jeg er utro bare jeg går ut døren uten han.

Da er han sykt kontrollerende om det ikke ligger noen spesiell grunn for tanken hans. Sammen med at jeg sannsynligvis hadde blitt redd om en som elsket meg sa noe så stygt, og om vi ikke hadde hatt barn eller var gift, hadde jeg brutt forholdet.

Endret av Elsker livet
Skrevet

Jeg kjørte til en kai og satt bare der og tenkte etter episoden med puten i dag. Det eneste han tenkte på hva hvor jeg var og når jeg kom hjem hadde han vært og letet etter meg siden jeg ikke svarte.

Forventet en unnskyldning men neida! Han luktet på meg og beskyldte meg for å ha vært med en mann!

Han mener han ikke har noe å be om unnskyldning for å sier han fortjener bedre enn meg.. 😜

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...