Gå til innhold

Min lille gravide mage...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er ikke så stor enda, ca 16 uker gravid og i dag tidlig opplevde jeg noe jeg ikke kan huske å ha opplevd før. Strøyk meg over magen som jeg har gjort så mange ganger før og den var stein hard! Nederst over skam beinet. Kan sammenlignes med når man ett relativt stort foster legger seg veldig langt ut. Hvis du skjønner? Har ett barn fra før og husker den følelsen når hun snudde seg rundt og magen ble kjempe hard. Men så tidlig? Ble nesten litt bekymret.. Helt sikkert uten grunn, men nå er den myk igjen. Vanlig?

Anonymous poster hash: a646e...b09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kynnere?

Anonymous poster hash: a36fe...f56

Skrevet

Høres ut som kynnere. Helt ufarlig, helt vanlig.

Bare livmoren som trekker seg sammen :)

Anonymous poster hash: af9a2...4d3

Skrevet

Tanken slo meg men, så tidlig?

Plutselig ble jeg litt hysterisk. Hehe

Takk for svar :)

Skrevet

Tanken slo meg men, så tidlig?

Plutselig ble jeg litt hysterisk. Hehe

Takk for svar :)

Ja, tror man har det hele svangerskapet. Men varierer når man merker det. Merket ingen kynnere i mine to første svangerskap. Denne gangen var jeg vel omkring uke 15-16 da jeg kjente det for første gang.

Anonymous poster hash: af9a2...4d3

Skrevet

Jeg hadde kynnere fra uke 12, så det er fullt mulig at det var en kynner. Det eneste sannsynlige også, tror jeg...

Anonymous poster hash: ec4fc...758
Skrevet

Definitivt kynnere.

Anonymous poster hash: d8b6c...c50

Skrevet

Dette burde du vite ettersom du har vært igjennom et svangerskap før.

Anonymous poster hash: aa6ba...935

Skrevet

Det burde jeg helt sikkert, men nå begynner det å bli noen år siden samt at de kynnerne jeg hadde da var i slutten av svangerskapet,overhodet ikke så tidlig!

Men takk for svar alle sammen! Ser helt klart en sammenheng når dere sier det,slo meg bare overhodet ikke!

God jul :)

Skrevet

Ikke HI, men jeg merket aldri noen kynnere gjennom mitt svangerskap. Ikke på slutten en gang.

Vet fremdeles ikke hva det er/hvordan det føles, selv om jeg har lest mye om det og lette desperat etter tegn på at fødselen skulle starte den siste mnd av svangerskapet. 

Anonymous poster hash: c13a8...e2a

Skrevet

Dette burde du vite ettersom du har vært igjennom et svangerskap før.Anonymous poster hash: aa6ba...935

Ikke HI, men jeg merket aldri noen kynnere gjennom mitt svangerskap. Ikke på slutten en gang. Vet fremdeles ikke hva det er/hvordan det føles, selv om jeg har lest mye om det og lette desperat etter tegn på at fødselen skulle starte den siste mnd av svangerskapet.  Anonymous poster hash: c13a8...e2a

Jeg merket det heller aldri i mine to svangerskap. Så dette er ikke noe man nødvendgvis "burde vite".

Anonymous poster hash: 1110b...46a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...