Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #1 Skrevet 25. desember 2015 Hvor lenge "må" man være på besøk hos foreldrene sine før det er "akseptabelt" å si takk for oss? Og dra hjem. 2t? Anonymous poster hash: 0231f...ce7
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #2 Skrevet 25. desember 2015 Spørs jo hva besøket inneholder. Middag tar mer tid enn kaffe. Men er vel ingen som tvinger deg til å dra? Anonymous poster hash: 08a1d...773
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #3 Skrevet 25. desember 2015 Ikke reis i det hele tatt med den innstillingen. Å sitte og kikke på klokka annethvert minutt er bare ubehagelig for verten. Vil anta at det er dine svigerforeldre... Anonymous poster hash: a5815...3d7
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #4 Skrevet 25. desember 2015 Hos min mamma er intet mindre enn 6t godkjent. Skal jeg reise etter 3t gjør hun alt for å få meg til å bli. Anonymous poster hash: e52ec...e5e
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #5 Skrevet 25. desember 2015 Vi bor nærme begges foreldre. Er innom i alt fra 10 minutter til 4-5 timer. Er vi invitert på middag er vi minst 3 timer. Anonymous poster hash: f7fe9...f9c
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #6 Skrevet 25. desember 2015 I min familie er 2-4 timer litt normalt.det kommer litt ann på hva en skal og hvor mange som er der. Er det veldig mange på besøk er ofte vi en av de først til å dra. Unger med migrene så masse folk og mye lyd gjør at vi må velge slikt med litt omhu. Slik som i disse tider er det ofte besøk her og der, imgen av oss vil takke nei men vi drar heller tidlig hjem. Besøk er hyggelig og alt det der, men for ungenes del må vi sette en grense. Igår var det full fart hos faren og hans familie til seint, idag ligger hun ene fortsatt i senga sliten. Vi får besøk om noen timer, så nå ligger hun til lading. Imorra har vi satt av dagen til kun oss. Skulle det dukke opp noen på døra så er det igrunn hyggelig, men de må nok innstille seg på at det blir en kaffe og det er det. Ikke noe langt besøk. For i overimorra er det full fart igjen og ungene trenger den dagen for ikke å ende opp sengeliggende eller sitte ved do og spy. Heldigvis har vi en familie som har skjønt hvordan ståa er. Min søster trodde ikke noe på at ungene ikke kan ha for mye som skjer og for mye lyd rundt seg hele dagen. En dag går greit, såfremt de har en dag å hente seg inn på etterpå. To dager går ikke. En helg hun passet de oppdaget hun at jeg snakket sant og at jeg ikke bare var lat. Hun trodde nemlig det, at jeg ikke gadd å gjøre så mye med ungene. Men med en tanteunge som gikk bak noen søppelbøtter for spy mens de var på skøytebanen så tok hun hintet. Anonymous poster hash: a1358...0ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå