Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #1 Skrevet 25. desember 2015 Vil bare grave meg ned under dyna og ligge her noen år. Skjedde ting som gjorde at jeg ble såret, og vegrer meg for å reise på julebesøk idag, men "jeg må". Er utslitt. Og lei meg. Ikke pga de vi skal besøke. Mannen kan ikke ta med barna på besøk alene siden han har "sosial angst" og det er snakk om å besøke min familie. Men kjenner bare at det er trist at julaften ble ødelagt, har hatt en barnslig glede i hele desember over å vente på kvelden som bare ble dårlig. Føler jeg har feilet på alle måter med tilknytning til og oppdragelse av eldste barnet (3 år), selvom jeg har gjort mitt aller beste og står på pinne hele tiden. Jaja. Vanskelig å forklare ting, ville bare få det ut eller noe. Anonymous poster hash: e3f08...349
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #2 Skrevet 25. desember 2015 Her er det bare en ting å si: Ta deg sammen og slutt å være selvmedlidende. Og så sørger du for å gjøre det beste ut av romjulen. Anonymous poster hash: b143a...cb7
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #3 Skrevet 25. desember 2015 Håper ikke du skylder din dårlige julaften på en 3 åring. Anonymous poster hash: 5f11d...ad3
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #4 Skrevet 25. desember 2015 Her er det bare en ting å si: Ta deg sammen og slutt å være selvmedlidende. Og så sørger du for å gjøre det beste ut av romjulen. Anonymous poster hash: b143a...cb7 Ja da, det er bare å ta seg sammen. Anonymous poster hash: e3f08...349
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #5 Skrevet 25. desember 2015 Håper ikke du skylder din dårlige julaften på en 3 åring. Anonymous poster hash: 5f11d...ad3 Nei. Det skjedde noe helt annet. Som resulterte i mange bekymringer! Så satt bare og var bekymret hele kvelden. Og hadde ikke sovet på to døgn, og så ble det attpåtil alt for sent pga det som skjedde. Anonymous poster hash: e3f08...349
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #6 Skrevet 25. desember 2015 Håper ikke du skylder din dårlige julaften på en 3 åring. Anonymous poster hash: 5f11d...ad3 Nei. Det skjedde noe helt annet. Som resulterte i mange bekymringer! Så satt bare og var bekymret hele kvelden. Og hadde ikke sovet på to døgn, og så ble det attpåtil alt for sent pga det som skjedde. Anonymous poster hash: e3f08...349 Hva har det med 3- åringen å gjøre?? Merkelig innlegg Anonymous poster hash: 7b571...e24
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #7 Skrevet 25. desember 2015 Håper ikke du skylder din dårlige julaften på en 3 åring. Anonymous poster hash: 5f11d...ad3 Nei. Det skjedde noe helt annet. Som resulterte i mange bekymringer! Så satt bare og var bekymret hele kvelden. Og hadde ikke sovet på to døgn, og så ble det attpåtil alt for sent pga det som skjedde. Anonymous poster hash: e3f08...349 Hva har det med 3- åringen å gjøre?? Merkelig innlegg Anonymous poster hash: 7b571...e24 Det var bare toppen på kransekaka. Anonymous poster hash: e3f08...349
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #8 Skrevet 25. desember 2015 Jeg tror du burde forklare deg litt bedre hvis du vil ha mer sympati. Ingen kan komme med trøst eller råd når vi ikke vet noen ting om hva som har skjedd. Nå hos alt bare spesielt ut, og du fremstår som litt dramatisk. Skjønner at det er kjipt å ha en mann med sosial angst, som gjør ham funksjonshemmet i hverdagen. Men jeg synes du skal børste av deg, reise deg opp og glede deg over muligheten til å dra på koselig julebesøk hos mennesker som ikke har noenting med dette å gjøre! Og gjøre det til en koselig dag for barna dine i stedet! Anonymous poster hash: 98ff8...ab5
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #9 Skrevet 25. desember 2015 Er ikke så lett å gi noen tilbakemelding uten å vite hva det handler om.. Anonymous poster hash: f05b4...e0c
Askepotten Skrevet 25. desember 2015 #10 Skrevet 25. desember 2015 Du må jo forklare litt? Umulig å skjønne, forklar eller komme med oppmuntrende ord som kan gjøre det bedre, bekymringene lettere når du skriver i koder .
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #11 Skrevet 25. desember 2015 Her må du skrive mer, vi skjønner jo ingenting😊 Anonymous poster hash: f3c80...364
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #12 Skrevet 25. desember 2015 Du nevner barneoppdragelse, la meg gjette: ungen oppførte seg som et troll uten grenser hele kvelden og nå skammer du deg over at alle i familien synes du ikke har kontroll over egne barn? Anonymous poster hash: ff697...b19
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #13 Skrevet 25. desember 2015 Ble du helt borte hi? Anonymous poster hash: 49a48...28e
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #14 Skrevet 25. desember 2015 Dette minner om et sånt facebookinnlegg der det bare står "Så var den dagen ødelagt ja, hvorfor alltid meg?" og liknende - i håp om at folk skal spørre, synes synd på og engasjere seg veldig. Ta deg sammen, og slutt å gi 3-åringen ansvaret for at du - et voksent menneske - skal ha en trivelig julaften. BTW - en treåring du alltid står på pinne for oppfører seg kanskje deretter - og den som bør klandres er neppe ungen. Anonymous poster hash: 2231c...e2d
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #15 Skrevet 25. desember 2015 Hæ?? HI, dette skjønte jeg ikke mye av.... Forklar, vær så snill!! Anonymous poster hash: 7b0c8...dcd
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #16 Skrevet 25. desember 2015 Med den holdningen du har virker det som om du skaper problemene litt selv. Det er kun én person man kan endre og det er en selv Anonymous poster hash: 0359e...e52
Gjest Antarctica Skrevet 25. desember 2015 #17 Skrevet 25. desember 2015 3-åringer tar ikke alltid regi, HI, og det tror jeg de fleste som har barn har opplevd på de mest upassende tidspunkter! Julaften er en dag med mye spenning, og det påvirker barna også. Men som jeg leser deg, er det mye ute og går med diagnoser hos dere - hvorfor har du ikke fått søvn på tre døgn, for eksempel?
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #18 Skrevet 25. desember 2015 Du nevner barneoppdragelse, la meg gjette: ungen oppførte seg som et troll uten grenser hele kvelden og nå skammer du deg over at alle i familien synes du ikke har kontroll over egne barn?Anonymous poster hash: ff697...b19 Sånn følte jeg at julaften gikk her hvertfall!Men syns uansett det ble en koselig dag selv om jeg ble ganske flau over at 4 åringen ikke kan oppføre seg fint. Anonymous poster hash: 8eb9c...abd
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #19 Skrevet 26. desember 2015 Legg fra dere popcornet. Hi ber ikke om råd. Hvorfor MÅ hun fortelle mer? Så dere kan spise smågodt men dere koser dere med elendigheten hennes? Hi, håper resten av julen din blir fin, ikke alltid dager blir som man håper/forventet, og med små barn kan det bli ekstra slitsomt. God klem til deg. Anonymous poster hash: 5b384...f92
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #20 Skrevet 26. desember 2015 Julaften er bare en dag. Du har resten av jula igjen for å få det fint. Husk ingen kan forandre gårsdagen, men morgendagen er din! Juleklem sendes. Anonymous poster hash: 7ed31...378
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #21 Skrevet 26. desember 2015 Kjipt når det blir sånn. Men begynn med blanke ark fra nå av, så blir resten av julen litt bedre i det minste Anonymous poster hash: b679f...32d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå