Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #1 Skrevet 25. desember 2015 U/T Anonymous poster hash: f56b6...a64
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #2 Skrevet 25. desember 2015 Ja det er den ☺️ Anonymous poster hash: 8a981...875
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #3 Skrevet 25. desember 2015 Svak strek Tror den er positiv Gratulerer Anonymous poster hash: 4e7c5...dea
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #4 Skrevet 25. desember 2015 Jeg ser en strek! Gratulerer!! Anonymous poster hash: 187ff...a4d
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #5 Skrevet 25. desember 2015 Jepp!! 😊 Gratulerer! 😊 Anonymous poster hash: fb979...85f
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #6 Skrevet 25. desember 2015 Ser det også - gratulerer! Anonymous poster hash: 30027...79f
liniss - mamma til tre små Skrevet 25. desember 2015 #7 Skrevet 25. desember 2015 Sånn var min 4 dager før forventet mens. Den er nok positiv ja :-) gratulerer!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #8 Skrevet 25. desember 2015 Positiv som bare det Gratulerer. For en fantastisk julegave Anonymous poster hash: fd720...30e
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #9 Skrevet 25. desember 2015 Det er den gratulerer 😘 Anonymous poster hash: 9fa4c...916
megmegmeg Skrevet 25. desember 2015 #11 Skrevet 25. desember 2015 Gratulerer! Den var definitivt positiv! 😊
TPK Skrevet 25. desember 2015 #12 Skrevet 25. desember 2015 Ja, strek er strek! Ekstra koselig med en sånn på selve julaften, gratulerer :-)
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #13 Skrevet 25. desember 2015 Gratulerer Bare jeg som får slike tester og tante rød komner som forventa. Anonymous poster hash: 83a49...eaa
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #14 Skrevet 25. desember 2015 Tusen takk dere😊 Etter vi mistet engelen vår føler jeg at dette er for godt til å være sant. Men tatt dpo 11 så håpet er her. Takk igjen! HI Anonymous poster hash: f56b6...a64
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #16 Skrevet 25. desember 2015 Ingen tvil! Gratulerer😊 Anonymous poster hash: 7ab1b...13f
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #17 Skrevet 25. desember 2015 Definitivt en strek! Hurra og gratulerer! Hadde en liknende, men bittelitt svakere (!) strek en sommer for et par år siden. Han ligger og sover i naborommet her nå. Lykke til!! Anonymous poster hash: 56056...cd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå