Gå til innhold

Er denne positiv damer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

U/T

 

Anonymous poster hash: f56b6...a64

post-42-415810_thumb.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er den ☺️

 

Anonymous poster hash: 8a981...875

Skrevet

Svak strek

Tror den er positiv

Gratulerer

 

Anonymous poster hash: 4e7c5...dea

Skrevet

Jeg ser en strek! :D Gratulerer!!

 

Anonymous poster hash: 187ff...a4d

Skrevet

Jepp!! 😊

Gratulerer! 😊

 

Anonymous poster hash: fb979...85f

Skrevet

Ser det også - gratulerer! :) 



Anonymous poster hash: 30027...79f
Skrevet

Sånn var min 4 dager før forventet mens.

Den er nok positiv ja :-) gratulerer!

Skrevet

Positiv som bare det :) Gratulerer. For en fantastisk julegave :)

 

Anonymous poster hash: fd720...30e

Skrevet

Det er den :) gratulerer 😘

 

Anonymous poster hash: 9fa4c...916

Skrevet

Gratulerer! Den var definitivt positiv! 😊

Skrevet

Ja, strek er strek! Ekstra koselig med en sånn på selve julaften, gratulerer :-)

Skrevet

Gratulerer

 

Bare jeg som får slike tester og tante rød komner som forventa.

 

Anonymous poster hash: 83a49...eaa

Skrevet

Tusen takk dere😊 Etter vi mistet engelen vår føler jeg at dette er for godt til å være sant. Men tatt dpo 11 så håpet er her. Takk igjen! HI

 

Anonymous poster hash: f56b6...a64

Skrevet

Ingen tvil! Gratulerer😊

 

Anonymous poster hash: 7ab1b...13f

Skrevet

Definitivt en strek! Hurra og gratulerer!

 

Hadde en liknende, men bittelitt svakere (!) strek en sommer for et par år siden. Han ligger og sover i naborommet her nå. Lykke til!! :)



Anonymous poster hash: 56056...cd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...