Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #1 Skrevet 24. desember 2015 På en så genuin og varm måte. Og hvilken stemme da! Helt forelsket i den stemmen! 💗 Anonymous poster hash: 7748d...ed4
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #2 Skrevet 24. desember 2015 Ho er nydeleg, men forferdeleg kunstig å høyre ho syngje på bokmål, det passar henne dårleg. Ho syng fantastisk vakkert på nynorsk og på telemarksdialekta si. Anonymous poster hash: e5de9...17c
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #3 Skrevet 24. desember 2015 Ho er nydeleg, men forferdeleg kunstig å høyre ho syngje på bokmål, det passar henne dårleg. Ho syng fantastisk vakkert på nynorsk og på telemarksdialekta si. Anonymous poster hash: e5de9...17c Enig! Og jeg var litt i rask i avtrekkeren der, ser nå at hun heter IngeBJØRG 😊 Anonymous poster hash: 7748d...ed4
Gjest Antarctica Skrevet 24. desember 2015 #4 Skrevet 24. desember 2015 Nydelig konsert. Sitter også i fred og ro og nyter julemusikk 👼👼👼👼
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #5 Skrevet 25. desember 2015 Jeg må være den eneste i verden som syns hun har en helt merkelig måte å synge på. Flott stemme, men helt merkelig måte å bruke den på😁☺️ Anonymous poster hash: 53ae3...bdf
Gjest Hercule Poirot Skrevet 25. desember 2015 #6 Skrevet 25. desember 2015 Jeg må være den eneste i verden som syns hun har en helt merkelig måte å synge på. Flott stemme, men helt merkelig måte å bruke den på😁☺️ Anonymous poster hash: 53ae3...bdf Det kan ha sin årsak i at du ikke kjenner den folkemusikalske måten å synge på. Ingebjørg Bratland er en av landets dyktiske folkesangere og hun tar med seg denne kunnskapen og evnen også inn i flere andre typer melodier enn de folkemusikalske. Og hun gjør det vakkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå