Gå til innhold

Er så glad julaften er over... aaaaaaahhhhhhhh :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snill familie som har initert meg og mine. De har laget mat, dessert, og organisert ALT! Alt jeg trengte gjøre var å pynte oss opp, ta med pakkene og møte! Det har vært BEINHARDT. Er så sliten så sliten, og nå nyter jeg bare ungene er i seng :) Jeg skulle egentlig kost meg med ett lite glass rødvin, men hodepinen er på spreng... så senga kaller her og. 

Måtte bare skrive det her, rett og slett, jeg er så overlykkelig og takknemlig for at jula er over! Ingen gjøre noe galt, men jeg liker rett og slett ikke "greia"... Vi er jo ikke en familie med så veldig godt samhold, kanskje det er det... lite å prate om, barna leker ikke i sammen... ja... MEN skal IKKE klage, jeg er GLAAAAAAAAD :D :D :D

Gratulerer med overstått jul til ALLE sammen <3 

Anonymous poster hash: d5658...0e7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har snill familie som har initert meg og mine. De har laget mat, dessert, og organisert ALT! Alt jeg trengte gjøre var å pynte oss opp, ta med pakkene og møte! Det har vært BEINHARDT. Er så sliten så sliten, og nå nyter jeg bare ungene er i seng :) Jeg skulle egentlig kost meg med ett lite glass rødvin, men hodepinen er på spreng... så senga kaller her og.

Måtte bare skrive det her, rett og slett, jeg er så overlykkelig og takknemlig for at jula er over! Ingen gjøre noe galt, men jeg liker rett og slett ikke "greia"... Vi er jo ikke en familie med så veldig godt samhold, kanskje det er det... lite å prate om, barna leker ikke i sammen... ja... MEN skal IKKE klage, jeg er GLAAAAAAAAD :D :D :D

Gratulerer med overstått jul til ALLE sammen <3

Det er jo i dag jula begynner.

Anonymous poster hash: 8b7cd...739

Gjest Antarctica
Skrevet

Bra du fikk en fin feiring!

Flott familie 😀

Skrevet

Har snill familie som har initert meg og mine. De har laget mat, dessert, og organisert ALT! Alt jeg trengte gjøre var å pynte oss opp, ta med pakkene og møte! Det har vært BEINHARDT. Er så sliten så sliten, og nå nyter jeg bare ungene er i seng :) Jeg skulle egentlig kost meg med ett lite glass rødvin, men hodepinen er på spreng... så senga kaller her og.  Måtte bare skrive det her, rett og slett, jeg er så overlykkelig og takknemlig for at jula er over! Ingen gjøre noe galt, men jeg liker rett og slett ikke "greia"... Vi er jo ikke en familie med så veldig godt samhold, kanskje det er det... lite å prate om, barna leker ikke i sammen... ja... MEN skal IKKE klage, jeg er GLAAAAAAAAD :D :D :DGratulerer med overstått jul til ALLE sammen <3  Anonymous poster hash: d5658...0e7

Litt det samme som meg. Alt har vært flott, men jeg er utslitt, kvalm, hode verker, klump i halsen. Jeg var så lettet da det var over at jeg nesten grått, på tross av at alt hadde vært fint. Nå har jeg vondt i hele kroppen, og særlig i kjevemuskulaturen, så grunn av all smiling. Hva faen, liksom.

Etter en flott juleaften tenker jeg aldri mer og brekker meg.

Anonymous poster hash: 2397b...785

Skrevet

Har snill familie som har initert meg og mine. De har laget mat, dessert, og organisert ALT! Alt jeg trengte gjøre var å pynte oss opp, ta med pakkene og møte! Det har vært BEINHARDT. Er så sliten så sliten, og nå nyter jeg bare ungene er i seng :) Jeg skulle egentlig kost meg med ett lite glass rødvin, men hodepinen er på spreng... så senga kaller her og.  Måtte bare skrive det her, rett og slett, jeg er så overlykkelig og takknemlig for at jula er over! Ingen gjøre noe galt, men jeg liker rett og slett ikke "greia"... Vi er jo ikke en familie med så veldig godt samhold, kanskje det er det... lite å prate om, barna leker ikke i sammen... ja... MEN skal IKKE klage, jeg er GLAAAAAAAAD :D :biggrin: :DGratulerer med overstått jul til ALLE sammen <3  Anonymous poster hash: d5658...0e7

Litt det samme som meg. Alt har vært flott, men jeg er utslitt, kvalm, hode verker, klump i halsen. Jeg var så lettet da det var over at jeg nesten grått, på tross av at alt hadde vært fint. Nå har jeg vondt i hele kroppen, og særlig i kjevemuskulaturen, så grunn av all smiling. Hva faen, liksom.

Etter en flott juleaften tenker jeg aldri mer og brekker meg.

Anonymous poster hash: 2397b...785

Hehehe, ler høyt av deg her :) Kjenner meg igjen! 

Godt det ikke bare er meg ;) 

HI

Skrevet

Eh.. Ja.. Godt du alltid finner noe å klage over, da

Anonymous poster hash: ce470...1e2

Skrevet

Eh.. Ja.. Godt du alltid finner noe å klage over, da

Anonymous poster hash: ce470...1e2

Eh.... ja... det er godt! 

Skrevet

Det er deilig at julen nå er ferdig 😀 vi har pakket ned all julepynt og juletre allerede 😂

Anonymous poster hash: 0bf86...772

Skrevet

Kunne ikke vært mer glad for jula er over :)

Anonymous poster hash: 49d23...591

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig :D har hatt julefeiring hjemme hos oss også så allerede før 24.des gledet jeg meg til romjula :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...