Gå til innhold

Hvorfor er du HER NÅ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koser meg i sofaen med pus. Litt tv, snop og nettbrett. Sliten etter jobb, mannen er på jobb og ungene feirer julaften hos farens familie. Så nå nytes sofalivet, jeg må bare få pakket inn noe før ungene kommer hjem ikveld/natt. Blir ikke overrasket om vi alle våkner på sofaen i morra. To voksne, to barn og to katter.

Om jeg gidder kan jeg dekke bordet, men får ikke gjester før litt utpå dagen så ingen hast. Vi har gaveåpning i huset 2juledag når de to siste ungene er kommet hjem også.

Anonymous poster hash: 81590...c66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi venter på gubben som er nisse hos naboen. Eller på do aom vi sier til barna. Etter at han er ferdig der kommer nissen hit.

Anonymous poster hash: 12c0a...5b3

Skrevet

Pause 🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬

Anonymous poster hash: 47a24...c4d

Skrevet

Ammer minste snupp I senga 💜 og hører på kaoset i 2 etg. Mens mannen Gjør seg klar til nisse oppdrag 🎅

Skrevet

Endelig aleine hjemme! Ungene ville sove over hos mormor etter en lang og flott feiring, så jeg etterlot dem og dro hjem. Nå er det vin, fotbad og tv!

Anonymous poster hash: 989e1...851

Skrevet

Endelig aleine hjemme! Ungene ville sove over hos mormor etter en lang og flott feiring, så jeg etterlot dem og dro hjem. Nå er det vin, fotbad og tv!

Anonymous poster hash: 989e1...851

Skrevet

Sitter helt alene i stua og nyter stillheten og det å gjøre ingenting.  Mann og barn har lagt seg, og det skal jeg også, men først skal jeg ha meg litt rolig tid for meg selv.

Skrevet

Eldste har nå også fått spysjuka. Er så innmari lei av å tørke spy! Blir alltid litt hønemor når de får denne morroa, så hun sover, men jeg kommer nok til å være våken i natt...

Skrevet

Fordi det var min tur til å sove lenge, men det blåser noe så innmari ute og ungene bråker. Ligger i senga. Time to get up...

Anonymous poster hash: 6bc73...1a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...