Gå til innhold

kan man sette lutinus feil inn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gå på lutinus til uke 12 omtrent og føler at jeg mange ganger setter den feil, det er jo så mange forandringer oppi der! Vet jo snart ikke hvor jeg skal sette den oppi der!

Men når jeg setter den så føler jeg at jeg ikke får satse den inn banen som fører videre innover hvis dere skjønner, men at den blir sittende fast i en eller annen lomme som dannes av de forskjellige elementene inni vagina...

Jeg aner ikke hva alt er inni der men jeg føler at lutinus en ikke kommer dit den skal, vanskelig å forklare!

Noen tips eller kommer den opp dit den skal? Setter den med finger. Føler at mye renner ut... redd for at fosteret ikke får den progesteronen den skal ha..

Anonymous poster hash: 0e593...6f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke fosteret som skal ha progesteronen, men livmorhslsen din? Google bilder/tegninger av vagina, så ser du at det ikke er noen lommer inni der. Jeg bruker selv Lutinus og dytter den bare så langt inn som mulig, slik jeg setter inn en tampong. Det er helt normalt at det renner ut en del rester. Jeg skal bare ta en tablett og setter den inn før jeg legger meg, slik at den fåt virke hele natten.

Anonymous poster hash: ccc73...43b

Skrevet

Fulgte det ikke med en pinne for å sette inn pillen? Hvit plastsak? Bare dytt den inn...kroppen tar det den trenger

Anonymous poster hash: ae777...98b

Skrevet

Fulgte det ikke med en pinne for å sette inn pillen? Hvit plastsak? Bare dytt den inn...kroppen tar det den trenger

Anonymous poster hash: ae777...98b

Fikk streng beskjed av både lege og de på apoteket at pinnen IKKE må brukes når man kan være gravid/er gravid! Ikke bra for livmortappen om man støter borti den med noe så hardt.

Anonymous poster hash: ccc73...43b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...