Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #1 Skrevet 24. desember 2015 Er så lei av baby som gråter hele tiden når han er trøtt. Må vugge han i søvn eller amme han i søvn. Går det an å bare legge de ned så sovner de? Hva er trikset? Han er bare 2,5 mnd da... Anonymous poster hash: 7c373...701
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #2 Skrevet 24. desember 2015 Er så lei av baby som gråter hele tiden når han er trøtt. Må vugge han i søvn eller amme han i søvn. Går det an å bare legge de ned så sovner de? Hva er trikset? Han er bare 2,5 mnd da... Anonymous poster hash: 7c373...701 Min måtte ammes i søvn frem til 10 mnd. Ikke før nå jeg kan amme han og legge han i sengen sin. Han hadde ekstremt behov for nærhet. Jeg ville bare ha innsett at det er det babyen trenger nå. De regulerer dette etterhvert. Skjønner at det er skikkelig slitsomt!! Men det blir bedre Anonymous poster hash: 92de3...6e2
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #3 Skrevet 24. desember 2015 Er så lei av baby som gråter hele tiden når han er trøtt. Må vugge han i søvn eller amme han i søvn. Går det an å bare legge de ned så sovner de? Hva er trikset? Han er bare 2,5 mnd da... Anonymous poster hash: 7c373...701 2.5 mnd baby trenger nærhet og å bli ammet. Du kan ikke forvente at baby på 2.5 mnd skal sove selv. Er lurt å tenke seg om før Man får baby Anonymous poster hash: 584df...20e
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #4 Skrevet 24. desember 2015 Helt normalt at de trenger nærhet, spesielt før fylte 3 mnd trenger de hjelp til å finne roen. Noen klarer å sovne selv etter 3 mnd, noen etter 4 osv. Bare gi nærheten som trengs. Anonymous poster hash: eb4dc...0aa
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #5 Skrevet 24. desember 2015 Må nok bare innse at det kanskje ikke er mulig på en stund. Her har jeg måttet det. 3 mnd og sånn får det bare være til hun er trygg nok til å sovne selv. Er ikke noe for skrikekurer. Anonymous poster hash: 3b9c7...7ef
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #6 Skrevet 24. desember 2015 Er så lei av baby som gråter hele tiden når han er trøtt. Må vugge han i søvn eller amme han i søvn. Går det an å bare legge de ned så sovner de? Hva er trikset? Han er bare 2,5 mnd da... Anonymous poster hash: 7c373...701 2.5 mnd baby trenger nærhet og å bli ammet. Du kan ikke forvente at baby på 2.5 mnd skal sove selv.Er lurt å tenke seg om før Man får baby Anonymous poster hash: 584df...20e Gå å legg deg. Babyen sover oppå meg, og får kos og nærhet 24/7. Jeg spurte et enkelt spørsmål om det er mulig å få de til å sovne selv så tidlig. Anonymous poster hash: 7c373...701
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #7 Skrevet 24. desember 2015 Det går helt klart an, men alle babyer er forskjellige. Jeg gikk og bar min første hver eneste kveld mens hun hylskreik. En kveld når hun var 4 uker måtte jeg av en eller annen grunn legge henne fra meg. Hun stoppet å gråte i det øyeblikket jeg la henne fra meg, få minutter senere hadde hun sovnet. Alt hun ønsket var fred og ro! Så kom jente nr 2 og hun var rake motsetning av sin søster. Hun har måttet bli bysset, bært og ammet i søvn. Nå er hun 3 måneder og jeg ser samme tendenser som hos storesøster. Når hun er trøtt blir hun sur og grinete, det eneste som nytter da er å legge henne ned så hun får finne roen selv. Anonymous poster hash: 9acfe...985
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #8 Skrevet 24. desember 2015 Nr 1 sovnet selv i egen seng fra dag 1 etter å ha fått mat. Bare la henne ned og hun sovnet uten en lyd. Nr 2 ammes, bysses og bæres i søvn hver eneste kveld. Har ihvertfall sluttet å skrike 4 timer hver kveld nå. Er 4 mnd. Anonymous poster hash: 404c5...40b
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #9 Skrevet 24. desember 2015 Nr 1 sovnet selv i egen seng fra dag 1 etter å ha fått mat. Bare la henne ned og hun sovnet uten en lyd. Nr 2 ammes, bysses og bæres i søvn hver eneste kveld. Har ihvertfall sluttet å skrike 4 timer hver kveld nå. Er 4 mnd. Anonymous poster hash: 404c5...40b Samme her, men andremann her er 7 måneder. Er fremdeles endel skriking om hun ikke sovner til puppen for natten. Det bysses og koses på i timevis... Anonymous poster hash: 0aa99...938
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #10 Skrevet 24. desember 2015 herregud stakkars baby, han må jo få lov til og gråte når han er trøtt Anonymous poster hash: bb59a...450
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #11 Skrevet 24. desember 2015 Det er absolutt mulig 😊 Vår første ble ammet i søvn i 7 mnd. Nr 2 ble fra han var 4 uker lagt kl 18 på rommet sitt (mørkt og svalt), og har sovnet av seg selv siden det. Trikset er å ikke vente til baby er overtrøtt. Sier ikke at det funker på alle barn men verdt et forsøk 😃 Anonymous poster hash: 5041a...222
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå