Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #1 Skrevet 24. desember 2015 Ja, her er det faktisk snart 20 år. Jeg går litt lei.... han er snil som dagen er lang. Men kjedelig er han og Ingen sprell eller påfunn. Klart jeg kan gjøre det! Alt er så forutsigbart. Han liker det sånn, jeg ikke. Har snakket om det flere ganger.Men i går da, og i det siste... så har han hjulpet lite til! Spurte han om hjelp, men han var opptatt med dataen som vanlig (IKKE JOBB!). SÅ eksploderte!!!! Sa jeg ville bo alene heller, i stede for å bo med han kjedelige, lite hjelpsomme mannen han var :/ Enemor er jeg og, for han er alltid av sted!Jajja, for en god inngang til julen! Anonymous poster hash: a5919...8ea
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #2 Skrevet 24. desember 2015 Skjønner ikke helt hva du spør om jeg, om andre også går lei av og til? Har vært sammen med mannen min i snart 18 år og kan selvfølgelig bli irritert på han av og til, være uenig i prioriteringene hans av og til o.l Men jeg vil ikke si jeg er lei, og jeg kunne virkelig aldri tenkte meg et liv uten han. Anonymous poster hash: 451b1...632
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå