Gå til innhold

Naboen her sendte barnet i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går fordi hun bare måtte få litt alenetid før barnet måtte være hjemme heeeelt til mandag. Barnet ble spydd på i barnehagen i går og kaster opp i dag. Fikk melding.

Karma heter det

Anonymous poster hash: 80b5f...b4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig nabo du er

Anonymous poster hash: 951b2...a29

Skrevet

Er det ikke nok tråder om dette her? Kaller du det karma at ungen er syk? Skam deg

Anonymous poster hash: 8cb77...cb3

Skrevet

Karma? Hva galt hadde ungen gjort som gjorde at han/hun fortjente å bli syk?

Anonymous poster hash: 1961d...148
Skrevet

Det var synd for naboen din. Og stakkars barn som er syk på julaften. Det er godt barnet ikke vet at den snille nabodama sitter og godter seg over at det spyr!

Naboen din kan ha hatt gode grunner for å ha behov for litt alenetid. Hadde jeg hatt fri i går, så hadde jeg nok sendt i barnehagen en tur for å få gjort i stand ting alene. Mulig jeg hadde tatt meg et bad også før jeg hentet barnet.

Anonymous poster hash: 2a76c...c23

Skrevet

Å du HI... Karma ja? Håper karma kommer å biter deg i ræva.. Skadefryd er ikke bra!:-/ stakkar barnet.. Og du? Jeg sendte barnet mitt i barnehagen selv om jeg hadde fri ofte! Og vet du hva? Jeg syntes det var herlig! Av og ril skulle jeg ingenting, drikke kaffi med venner. Og en annen ting;!barnet mitt storkoste seg! Var blant masse venner og fikk leke både ute og inne og var blid og fornøyd. Hadde ikke det spor dårlig samvittighet!!

Anonymous poster hash: 39ec5...e16

Skrevet

Nå får man ikke spysyke dagen etter smitte, så syk hadde ungen blitt uansett. Hva er problemet?

Anonymous poster hash: bc770...67a

Skrevet

Nå er dette gårsdagens tema eller? La oss fokusere på julen nå. GOD JUL!

Skrevet

Det verste msgeviruset kan gi symptomer i løpet av 4 timer så jo

Anonymous poster hash: 407f5...e35

Skrevet

Å herregud, bli ferdig a, hvor gammel er du?

Gratulerer med å være en perfekt mor, hurra for deg, la oss andre som har behov for andre stimuli og inntrykk gjøre som vi har behov for. Naut.

Anonymous poster hash: 6e8d3...a05

Skrevet

I går fordi hun bare måtte få litt alenetid før barnet måtte være hjemme heeeelt til mandag. Barnet ble spydd på i barnehagen i går og kaster opp i dag. Fikk melding.

Karma heter det

Anonymous poster hash: 80b5f...b4e

Du var trivelig. Vi har hatt spysyken i julen. Det unner jeg ingen. Selv ikke de ukristelige barbarene som sender barn i barnehagen på lillejulaften:O

Anonymous poster hash: 62189...597

Skrevet

Lille julaften er en HELT vanlig arbeidsdag for noen av oss!! Ikke alle har juleferie i to uker, både jeg og samboer jobbet til kl 15 igår. Noen jobber i butikk, andre i helsevesen, post, politi, brannmann ++. Hadde BHG vært åpen ville det faktisk ikke vært hårreisende å sende barnet dit. Men nå har vi heldigvis en bestemor som er lærer som har hatt fri i mange dager. Så fryder du deg over at ungen spyr?! Kan man forutse sånn? Stakkars barn....

Anonymous poster hash: 1c4ab...74a

Skrevet

Hehe. Karma er å godte seg av at andre er syk og har det vondt og så få det selv.

Håper karma biter deg i ræva i kveld.

Anonymous poster hash: 9e3a1...225

Skrevet

Koselig nabo du er, hi....skam deg!!

Du gjør sikkert valg som andre reagerer på..

Gjest Antarctica
Skrevet

Sånn som folk skriver skulle man tro de mente barnehagen var et fælt sted for barn. Hvis man altså ikke kan ha dem der et minutt mer enn man selv jobber, uten at de tar skade på sjela...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...