Gå til innhold

Hjelp! Ombestemt meg ang fødested.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jordmor søkte plass for tre dager siden, men nå vil jeg heller føde på Riksen! Hva gjør jeg, er det før sent? 15 uker på vei.

Anonymous poster hash: 3096a...065

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du er for sent ute til å få plass på Rikshospitalet.

Anonymous poster hash: 56e06...0ba

Skrevet

Aldri for sent å prøve å gjøre om på det. Kanskje har sykehuset en hjemmeside hvor du kan finne søknadsskjema og sende inn :)

Anonymous poster hash: 5c3c0...101

Skrevet

Aldri for sent å prøve å gjøre om på det. Kanskje har sykehuset en hjemmeside hvor du kan finne søknadsskjema og sende inn :)

Anonymous poster hash: 5c3c0...101

Jeg søkte i uke 10 og fikk ikke plass. HI har termin på en travel tid på året. Jeg tør med 99,9% sikkerhet si st hun ikke får bytte. Mulig det er i seneste laget for Ullevål også.

Anonymous poster hash: 56e06...0ba

Skrevet

De har søknadsskjema på nett. Du kan søke selv, men det er sannsynligvis for sent nå. Skader selvsagt ikke å prøve. Hvor er det du har fødeplass?

Skrevet

Rikshospitalet er et populært fødested i tillegg til at de har få plasser, så kan være vanskelig å få plass. Jeg søkte i uke 7 og fikk plass, men har termin i mars, så ikke så enorm pågang akkurat da. Hadde jeg ikke fått på Riksen, så hadde jeg gått for Bærum.

Anonymous poster hash: fa6b5...94a

Skrevet

Jeg har på Bærum. Tja, har to Ok fødsler bak meg, men en stjernekikker. Blitt litt bekymret etter at jeg har lest litt om komplikasjoner ifm dette. Men kjære vene, det gikk jo bra, tok litt tid og sabla vondt. Sjansen for å få stjernekikker to ganger på rad er kanskje liten. Er overhode ingen hysterisk person,vet ikke hva som går av hormonelle meg. Er sikkert fint og trygt å føde på Bærum også:-)

Skrevet

Stjernekikker??? Hva er det?

Anonymous poster hash: 0a2c8...444

Skrevet

At barnet kommer med nesa i sky, istedenfor med bakhodet vendt oppover. Forekommer ved ca 5 prosent av alle fødsler. Litt tyngre fødsel da barnets hode tar større plass i fødselskanalen. Ender hos en del kvinner i hastesnitt.

Skrevet

Jeg har på Bærum. Tja, har to Ok fødsler bak meg, men en stjernekikker. Blitt litt bekymret etter at jeg har lest litt om komplikasjoner ifm dette. Men kjære vene, det gikk jo bra, tok litt tid og sabla vondt. Sjansen for å få stjernekikker to ganger på rad er kanskje liten. Er overhode ingen hysterisk person,vet ikke hva som går av hormonelle meg. Er sikkert fint og trygt å føde på Bærum også:-)

Bærum her og. Først en og så tvillinger. Veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: 11227...53f

Skrevet

Jepp, har også født der to ganger før, så blir sikkert bra tredje gang også:-)! De har pusset opp barsel siden sist også mener jeg å huske.

God jul alle sammen🎅

Skrevet

Jepp, har også født der to ganger før, så blir sikkert bra tredje gang også:-)! De har pusset opp barsel siden sist også mener jeg å huske.

God jul alle sammen🎅

Er pusset opp ja.

Anonymous poster hash: 11227...53f

Skrevet

Stjernekikker??? Hva er det?

Anonymous poster hash: 0a2c8...444

Ligger med ansiktet opp. Ser på stjernene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...