Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #1 Skrevet 24. desember 2015 Jeg er gravid i uke 23 og i går fikk jeg litt smerter i livmor som strålte ned i skjede. De var der store deler av dagen. Roet seg i hvile, men kom ved anstrengelse. Det var samme følelse som når jeg har eggløsning egentlig, øm og sår livmor om noen kjenner igjen denne følelsen. Nå er det ingenting. Er dette vanlig? Voksesmerter? Ble litt bekymret. Anonymous poster hash: 7d141...64f
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #2 Skrevet 24. desember 2015 Jeg har hatt veldig øm livmor store deler av svangerskapet. Nå er jeg i uke 36 og er en stund siden sist Jeg har tenkt at det er helt normalt og kommer av at livmoren vokser. Strålingen kan jo også være bekkenløsning eller kynnere? Jeg har slitt mye med bekkenløsning og nedpress, og synes det er vanskelig å skille på hvilke smerter som kommer av hva, når det skjer så mye "der nede" Anonymous poster hash: 96acf...3cd
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #3 Skrevet 24. desember 2015 Sånn hadde eg det store delar av forrige svangerskap, den ser strålinga ned i skjeden er spesielt ekkelt/vondt. Øm livmor er heller ikkje godt. Men ifølge jm var det ikkje farleg. Har ikkje kjendt så mykje av det denne gongen enda. Er i veke 24. Anonymous poster hash: 05d54...f33
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #4 Skrevet 26. desember 2015 Takk for svar 😊 det er nok som dere sier voksing og strekking. Har slått meg mer til ro med det nå for denne gang ihvertfall. HI Anonymous poster hash: 7d141...64f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå