Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #1 Skrevet 24. desember 2015 Nå er det noen år siden pappan min døde og nå når jula er her kjenner jeg veldig på det at han ikke er her. Kan ikke ringe han, se han, gi han en klem. Vil gråte en skvett, men på grunn av noen han gjorde mot mamma da vi var små kan jeg ikke si noe om dette høyt. Kan ikke skrive noe på facebook, dele bilder osv. Må holde det inni meg av hensyn til familien. Skulle bare ønske de kunne tatt litt hensyn til meg og forstått hvor vondt det er. Vil bare ha ut litt av det jeg holder inni meg. Savner han så. <3 Anonymous poster hash: 9f69d...cb5
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #2 Skrevet 24. desember 2015 Sender en klem til deg! Trist at du ikke kan vise følelsene dine. Kanskje du kan gå deg en tur alene og bare slippe løs tårene? Anonymous poster hash: 1fae3...480
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #3 Skrevet 24. desember 2015 En god klem til deg, julen er en tid vi savner de som har gått bort ekstra mye. Jeg tror ikke du hadde fått det bedre om du hadde postet på face at du savnet han, så sikkert best å la være uansett Kanskje du kan lage en julekule/brosje med bilde av han og henge på treet? El. Jeg har pittesmå englevinger på treet som minne for stefaren min da føles det litt som om han er med oss Minnene sitter i hjertet, og der vil du alltid ha han God jul til deg Anonymous poster hash: 91e07...6de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå