Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #1 Skrevet 23. desember 2015 Fødte tredjemann for snsrt 4 uker siden. Renselsen denne gang har vært veldig ulik de to andre gangene. Har blødd mye mindre og jeg har fått en pussig lukt der nede som jeg ikke kan huske jeg har hatt tidligere. Blødningen/utfloden er brun, noen ganger så lys og tynn at det virker som brunt vann som ligger på bindet. Kan gå dagesvis helt tørr før det plutselig begynner å blø igjen. Føler meg ofte syk. Plutselig sitter jeg i tykk fleecejakke under to pledd med 24 grader i stua og skjelver fordi jeg fryser sånn, og så renner plutselig svetten. Vært en del kvalm de siste dagene og i dag følte jeg at jeg skulle svime av når jeg bøyde meg for å tørke etter dobesøk Anonymous poster hash: 4607c...d2f
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #2 Skrevet 23. desember 2015 Ikke bra! Få lege til å undersøke deg. Kan være alvorlig. Anonymous poster hash: 64646...807
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #3 Skrevet 24. desember 2015 Er som å lese om meg selv, det er 4 uker siden jeg fødte til fredag. Jeg har lurt på det samme, men sålangt lagt skylden på lite søvn, julestress og brystbetennelse.. Anonymous poster hash: b0059...3bd
shari_z Skrevet 24. desember 2015 #4 Skrevet 24. desember 2015 Da jeg hadde infeksjon etter fødsel, var lukten så ille det ikke var noe tvil. Det luktet døden (er dyrepleier så har kjent lukten av døde dyr flere ganger). Min infeksjon var da pga morkakerester satt igjen, og disse var gråfarget. Du kan sikkert ringe til fødepoliklinnikk siden det er mindre enn 6 uker siden du fødte. Jeg ville sjekket det for å være helt sikker på at det ikke er infeksjon - eller, å kunne begynne med behandling hvis det er det. God bedring til deg, og gratulerer med baby!
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #5 Skrevet 24. desember 2015 Det lukter råttent og betent. Anonymous poster hash: 357f1...2ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå