Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #1 Skrevet 23. desember 2015 Pleier bonusfamilie kjøpe gaver til bonusbarnet?? Anonymous poster hash: 45d7a...f1e
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #2 Skrevet 23. desember 2015 Vi gjør ihvertfall det. Mannen til søsteren min har en sønn fra tidligere, han er helt inkludert i vår familie og får gave både av oss og foreldrene våre Anonymous poster hash: b6435...7e7
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #3 Skrevet 23. desember 2015 Nei. Bonus får fra sin familie. Ellers hadde det blitt sinnssykt mye gaver og urettferdig overfor andre søsken (har halve på begge sider). Anonymous poster hash: 19432...658
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #4 Skrevet 23. desember 2015 Min svoger har to bonusjenter, det kunne faktisk ikke falle meg inn å ikke kjøpe julepresanger til dem. Vi har like mye kontakt med dem som den siste jenta i familien (som da er svogeren min sin). Men for oss er alle tre jentene kusiner til våre, og det er ikke sånn at den yngste er mer kusine. De er kusiner, punktum. Jeg hadde noen søskenbarn da jeg var liten som jeg tenkte på som mine søskenbarn, men som min farmor ikke "anerkjente" som sine barnebarn fordi de var stebarna til onkelen min. Det er sånt som har preget oppveksten til disse to søskenbarna mye! Rettferdighet handler ikke om at alle barn får like mange presanger tilsammen, men at alle barn føler seg like inkludert i den familien de hører til i. Anonymous poster hash: b87dd...ae2
Appelsinpiken Skrevet 24. desember 2015 #5 Skrevet 24. desember 2015 Ja, selvfølgelig. De er familie de også.
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. desember 2015 #6 Skrevet 24. desember 2015 Ja selvsagt. Mitt barn er svigers sitt barnebarn på lik linje med de mannen og jeg har felles
M@mm@til3 Skrevet 24. desember 2015 #7 Skrevet 24. desember 2015 Selvsagt 💖💖 Kunne ikke gjort noe annet! 💙 Selv om jeg også ser den med dobbelt så mange gaver 😉 For det er ganske så tydelig! Har forklart mine barn grunnen til at stesøskenbarna får mer gaver, og håper de foretrekker å ha mor og far under samme tak i stedet 💞
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #8 Skrevet 24. desember 2015 Her har vi en farfar som egentlig er bonus farfar , men vært i livet til barnefar i mange år. Her får barnet vårt gaver fra han , oldemor, og onkel og tante av barnefar selvom de egentlig ikke i slekt . Er ikke alltid blod som definere familie Anonymous poster hash: a1c1f...4ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå