Gå til innhold

Til dere som drikker vin ofte:


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor full blir du av en flaske (7,5 dl)? Tenker da du som tar et glass i ny og ne :)

 

Anonymous poster hash: 817ce...803

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God og brisen, og trøtt.

 

Anonymous poster hash: a324e...00d

Skrevet

hvor full blir du av en flaske (7,5 dl)? Tenker da du som tar et glass i ny og ne :)

 

Anonymous poster hash: 817ce...803

Hvor ofte er ny og ne?

 

Anonymous poster hash: 28501...e7d

Skrevet

 

hvor full blir du av en flaske (7,5 dl)? Tenker da du som tar et glass i ny og ne :)Anonymous poster hash: 817ce...803

Hvor ofte er ny og ne? Anonymous poster hash: 28501...e7d

Tja,noen glass i uka? Jeg tar gjerne et glass på en mandag og en onsdag feks. Blir nå kun litt trøtt av en hel flaske. Ikke særlig full sv kun vin.

 

Anonymous poster hash: 817ce...803

Skrevet

Det avhenger helt av dagsform og hvor lang tid jeg bruker på hele flasken. Det er uansett merkbart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...