Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #1 Skrevet 23. desember 2015 hvor full blir du av en flaske (7,5 dl)? Tenker da du som tar et glass i ny og ne Anonymous poster hash: 817ce...803
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #2 Skrevet 23. desember 2015 God og brisen, og trøtt. Anonymous poster hash: a324e...00d
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #3 Skrevet 23. desember 2015 hvor full blir du av en flaske (7,5 dl)? Tenker da du som tar et glass i ny og ne Anonymous poster hash: 817ce...803 Hvor ofte er ny og ne? Anonymous poster hash: 28501...e7d
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #4 Skrevet 23. desember 2015 hvor full blir du av en flaske (7,5 dl)? Tenker da du som tar et glass i ny og ne Anonymous poster hash: 817ce...803 Hvor ofte er ny og ne? Anonymous poster hash: 28501...e7d Tja,noen glass i uka? Jeg tar gjerne et glass på en mandag og en onsdag feks. Blir nå kun litt trøtt av en hel flaske. Ikke særlig full sv kun vin. Anonymous poster hash: 817ce...803
beef sister Skrevet 23. desember 2015 #5 Skrevet 23. desember 2015 Det avhenger helt av dagsform og hvor lang tid jeg bruker på hele flasken. Det er uansett merkbart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå