Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #1 Skrevet 23. desember 2015 Mannen min har skilte foreldre, der kjøper alle gaver til hverandre selv om vi ikke ser hverandre mer en en til to ganger i året! Faren har ny kone som han møtte da mannen min var rundt 14. Der kjøper hennes familie til våre barn og det forventes av vi gir tilbake! Mannen har en sønn fra før så de har pågått før jeg kom inn i bildet. Vi har nå vert sammen i 4år. Mannen min har vert offshore de siste ukene før jul så jeg har tatt meg av alt julehandel. Problemet er at jeg husker ikke alle disse menneskene jeg har møtt et par ganger, så idag ringte svigerfar og var sur fordi vi ikke hadde gaver til sønnene til broren til kona hans, sønnene er 20 og 17år! Jeg ønsker at vi sier vi ikke ønsker kjøpe gaver til Gud og hver mann, men mannen klarer ikke få fingen ut av ræva å gjøre det. Mye også pga vi er enige om at barna vår får vannvittig mye gaver, de bryr seg ikke om havparten og jeg ønsker ikke de skal ende opp som noen utakknemlige drittunger. Frustrert! Måtte få ut litt damp! 🙄 Anonymous poster hash: b6a41...8e9
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #2 Skrevet 24. desember 2015 Kan jeg si det til dem selv at jeg ikke ønsker å vi kjøper gaver lenger? Eller blir det feil? Hi Anonymous poster hash: b6a41...8e9
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #3 Skrevet 24. desember 2015 Selvsagt kan du si det. Sønnene til broren til kona, er du seriøs?! Anonymous poster hash: 95f40...0f9
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #4 Skrevet 24. desember 2015 Jeg er faktisk seriøs!! 😬🙈 Hi Anonymous poster hash: b6a41...8e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå