Gå til innhold

Barn som bor 50/50, fordeling av bringing.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flyttet 30min bort fra der vi bodde før i mai. Siden da har vi alltid hentet og kjørt barnet hjem. Noe som til tider kan komme litt i veien, ok da barnet skal på skole. Men som nå i ferien, er det ikke da vanlig at man deler på bringing av barnet? Nå kjørte vi han hjem dit idag, han skal tilbake til oss 2.juledag og da har vi mye på planen. Kan vi da si dem skal kjøre han hjem til oss??

 

Anonymous poster hash: 61d10...792

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig at man kjører en vei hver. Hos oss henter vi på skolen annenhver fredag,50/50 bosted. I ferier kjører mor og far hver sin gang.

 

Anonymous poster hash: 5d4a3...43d

Skrevet

man bytter på det ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...