Gå til innhold

vondt i mamma hjerte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på 7 år er hos sin far. Han trives ikke der.

Pratet siste 2-3 ukene om at far er så sinna hele tiden. Ungen får kjeft hele tiden.

Ungen dro til far på fredag. Gråt å ville ikke.

Jeg ringte familievern kontoret for råd. De sier jeg må sende barnet og vi må til samtale. Fikk time i februar. De ba meg også ringe barnevernet for å høre med de om videre gang i julen.

Fikk pratet med de. De ville ha en bekymringsmelding av meg pga hva min sønn sier om at han er redd for sin far. Dette fikk de og oppretter sak på nyåret.

Har så vondt av det at barnet må være hos far når han ike har det bra. Syns det er bra far vil få hjelp av barnevernet men syns det er trist at det skal ta sånn tid for at det skjer noe.

Sitter 2 timer unna og føler meg makteløs.

Dagens utblåsning fra meg

Anonymous poster hash: a5e02...097

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare de to? Eller har han samboer?

Feirer de jul alene eller er kanskje besteforeldre eller annen familie med?

Det høres ikke bra ut. Å sende avgårde en redd gutt forstår jeg oppleves som helt jævelig.

Håper jula går greit og at det blir en endring på nyåret.

Du har ingen i nærheten som kan følge med? Får du snakke med han på telefonen feks?

Anonymous poster hash: 4674c...9a2

Skrevet

Er det bare de to? Eller har han samboer?

Feirer de jul alene eller er kanskje besteforeldre eller annen familie med?

Det høres ikke bra ut. Å sende avgårde en redd gutt forstår jeg oppleves som helt jævelig.

Håper jula går greit og at det blir en endring på nyåret.

Du har ingen i nærheten som kan følge med? Får du snakke med han på telefonen feks?

Anonymous poster hash: 4674c...9a2

De skal feire med besteforeldrene til barnet. De følger nok med. Jeg skal ha daglig kontakt på tlf med barnet pga dette. Men ellers er det lite jeg får gjort. Får barnet tilbake 3 juledag. Gleder meg til det så barnet er trygg og har det bra.

Skrevet

Har du spurt om dere kan feire sammen? Det er eksmannens jul med barna i år, men han bryr seg ikke, så jeg får låne dem og ta dem med til søsteren min etter jobb i morgen.

Anonymous poster hash: bd6e3...f87

Skrevet

Hvordan er samarbeidet dere imellom da?

Var det nødvendig og dra barnevernet inn?

Min datter ville ikke til far en periode. Men vi samarbeidet, og du måtte dra men kunne komme  hjem om hun virkelig ikek ville sove der. Gikk bra 1 natt en periode også løste det seg etter en stund

Anonymous poster hash: 77825...f09
Skrevet

Hvordan er samarbeidet dere imellom da?

Var det nødvendig og dra barnevernet inn?

Min datter ville ikke til far en periode. Men vi samarbeidet, og du måtte dra men kunne komme hjem om hun virkelig ikek ville sove der. Gikk bra 1 natt en periode også løste det seg etter en stund

Anonymous poster hash: 77825...f09

Ja. Barnevernet måtte dessverre inn. Barnet har uttalt mer som Gjør at jeg er bekymret. Far klarer ikke samarbeide med noen. Han er sinna på alle. Veldig sinna. Min sønn er redd for sin far. Jeg blir skremt når han er sinna på meg og.

Skrevet

Har du spurt om dere kan feire sammen? Det er eksmannens jul med barna i år, men han bryr seg ikke, så jeg får låne dem og ta dem med til søsteren min etter jobb i morgen.

Anonymous poster hash: bd6e3...f87

Vi kan ikke feire sammen. Jeg har en unge til med min samboer så det er ikke aktuelt.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Men det kan da ikke være slik at både familievernkontoret og barnevernet mener det er helt greit å sende et barn til en mann som er så aggressiv at barnet er redd for sin egen far?! Og så skulle dere bare vente til februar?! Jeg kjenner jeg blir provosert! Fars rettigheter går foran barns trygghet!

Unnskyld, dette hjelper nok veldig lite for deg. Bra at dere skal ha telefonkontakt daglig og at besteforeldrene er med i morgen. Far kommer nok til å kvesse klørne kraftig når bekymringsmeldingen kommer, men dette må du bare stå i. Dette handler om din sønns trygghet, oppvekst, og hans videre forhold til både deg (og om du beskytter ham) og hans far (som nå får en mulighet til å åpne øynene og bli en bedre far).

Kjære deg, sender deg en klem!!

Skrevet

Men det kan da ikke være slik at både familievernkontoret og barnevernet mener det er helt greit å sende et barn til en mann som er så aggressiv at barnet er redd for sin egen far?! Og så skulle dere bare vente til februar?! Jeg kjenner jeg blir provosert! Fars rettigheter går foran barns trygghet!

Unnskyld, dette hjelper nok veldig lite for deg. Bra at dere skal ha telefonkontakt daglig og at besteforeldrene er med i morgen. Far kommer nok til å kvesse klørne kraftig når bekymringsmeldingen kommer, men dette må du bare stå i. Dette handler om din sønns trygghet, oppvekst, og hans videre forhold til både deg (og om du beskytter ham) og hans far (som nå får en mulighet til å åpne øynene og bli en bedre far).

Kjære deg, sender deg en klem!!

Ting tar tid dessverre. De skyldte på ferie i jula og systemet. Barnet vet at han kan si ifra til de rundt at han vil til meg. Han vet jeg henter om det er noe.

Syns det er utrolig vanskelig.

Virkelig hater dette. Jeg må bare følge loven med å sende dessverre. Men daglig kontakt hjelper meg mye.

Skrevet

snakk om og være egoistisk og tenke på seg selv, barn har slike perioder

Anonymous poster hash: f099c...d0c
Skrevet

snakk om og være egoistisk og tenke på seg selv, barn har slike perioder

Anonymous poster hash: f099c...d0c

HÆ? Barn har slike perioder? Tenke på seg selv? Hva MENER du?

Anonymous poster hash: 9709e...ab2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...