Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #1 Skrevet 23. desember 2015 Her er hjemmelaget appelsinfromasje nettopp satt i kjøleskapet. Anonymous poster hash: a4818...1ce
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #2 Skrevet 23. desember 2015 I år blir det riskrem etter mine gamle foreldres ønske. Vi har vanligvis multekrem. Anonymous poster hash: 5eb4b...836
Mamsen<3 Skrevet 23. desember 2015 #4 Skrevet 23. desember 2015 riskrem Og noen ganger multekrem i tillegg
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #5 Skrevet 23. desember 2015 Riskrem😊 Anonymous poster hash: 61d89...218
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #6 Skrevet 23. desember 2015 Sjokolademousse, multer med krem, riskrem og karamellpudding. Anonymous poster hash: af5c4...2c2
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #8 Skrevet 23. desember 2015 Riskrem med mandel og pakke til mandelfinneren Anonymous poster hash: 26ed6...4f4
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #9 Skrevet 23. desember 2015 Jeg er oppvokst med is og bær, og kommer til å følge den tradisjonen. Anonymous poster hash: cc271...fd8
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #10 Skrevet 23. desember 2015 Sjokoladekake. Bor i en annen verdensdel så norsk mat er vanskelig å få tak i. Anonymous poster hash: f425a...1f5
Iselilja Skrevet 23. desember 2015 #11 Skrevet 23. desember 2015 Hjemmelaget multeis og hjemmelaget pepperkakeis.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #12 Skrevet 23. desember 2015 Hjemmelaget gelé og sjokoladepudding Anonymous poster hash: db09f...d6e
Tessa3 Skrevet 23. desember 2015 #13 Skrevet 23. desember 2015 Riskrem, karamellpudding, multekrem og is☺
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #14 Skrevet 23. desember 2015 Riskrem og vanlig grøt😊 Anonymous poster hash: fe7d5...c83
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #15 Skrevet 23. desember 2015 Varierer litt. Karamellpudding, riskrem, multekrem eller bare iskake. Orker nesten aldri dessert da. Anonymous poster hash: 65bcb...6df
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #16 Skrevet 23. desember 2015 Tiramisu. Ikke så norsk 😂 Anonymous poster hash: d702d...3a0
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #17 Skrevet 23. desember 2015 Hjemmelaget karamellpudding med hjemmelaget karamellsaus og krem Anonymous poster hash: ecdbe...3d4
Miamimom Skrevet 23. desember 2015 #18 Skrevet 23. desember 2015 Alltid riskrem. Da jeg var barn hadde vi riskrem og multekrem.
BellaSuz Skrevet 23. desember 2015 #19 Skrevet 23. desember 2015 Vanligvis hjemmelaget karamellpudding, men i år blir det minipavlova med eggekrem og multer. Krysser fingrene for at det blir suksess😊👍🏼
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #20 Skrevet 23. desember 2015 Dronning Maud pudding Anonymous poster hash: cf532...d15
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #21 Skrevet 23. desember 2015 Er på jobb, så tenker sjokolademousse eller iskrem. Hjemme bruker vi fruktsalat, riskrem, sviskedessert og julekaker. Anonymous poster hash: fab33...966
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #22 Skrevet 23. desember 2015 Vi har fruktsalat og sjokolademousse😊 Anonymous poster hash: 1883b...bdf
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #25 Skrevet 24. desember 2015 I år blir det mamma sin fantastiske karamellpudding...NAM Anonymous poster hash: 3b77f...617
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå