Gå til innhold

Hva har dere til dessert julaften?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er hjemmelaget appelsinfromasje nettopp satt i kjøleskapet.

 

Anonymous poster hash: a4818...1ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år blir det riskrem etter mine gamle foreldres ønske. Vi har vanligvis multekrem.

 

Anonymous poster hash: 5eb4b...836

Skrevet

riskrem Og noen ganger multekrem i tillegg

Skrevet

Riskrem😊

 

Anonymous poster hash: 61d89...218

Skrevet

Sjokolademousse, multer med krem, riskrem og karamellpudding.

 

Anonymous poster hash: af5c4...2c2

Skrevet

Riskrem med mandel og pakke til mandelfinneren :)



Anonymous poster hash: 26ed6...4f4
Skrevet

Jeg er oppvokst med is og bær, og kommer til å følge den tradisjonen.

 

Anonymous poster hash: cc271...fd8

Skrevet

Sjokoladekake. Bor i en annen verdensdel så norsk mat er vanskelig å få tak i.

 

Anonymous poster hash: f425a...1f5

Skrevet

Hjemmelaget multeis og hjemmelaget pepperkakeis.

Skrevet

Hjemmelaget gelé og sjokoladepudding :)

 

Anonymous poster hash: db09f...d6e

Skrevet

Riskrem og vanlig grøt😊

 

Anonymous poster hash: fe7d5...c83

Skrevet

Varierer litt. Karamellpudding, riskrem, multekrem eller bare iskake.

Orker nesten aldri dessert da.

 

Anonymous poster hash: 65bcb...6df

Skrevet

Tiramisu. Ikke så norsk 😂

 

Anonymous poster hash: d702d...3a0

Skrevet

Hjemmelaget karamellpudding med hjemmelaget karamellsaus og krem

 

Anonymous poster hash: ecdbe...3d4

Skrevet

Alltid riskrem. Da jeg var barn hadde vi riskrem og multekrem.

Skrevet

Vanligvis hjemmelaget karamellpudding, men i år blir det minipavlova med eggekrem og multer. Krysser fingrene for at det blir suksess😊👍🏼

Skrevet

Dronning Maud pudding

 

Anonymous poster hash: cf532...d15

Skrevet

Er på jobb, så tenker sjokolademousse eller iskrem. Hjemme bruker vi fruktsalat, riskrem, sviskedessert og julekaker.

 

Anonymous poster hash: fab33...966

Skrevet

Vi har fruktsalat og sjokolademousse😊

 

Anonymous poster hash: 1883b...bdf

Skrevet

Riskrem m varm kirsebærkompott👍🏻❤️

Skrevet

I år blir det mamma sin fantastiske karamellpudding...NAM

 

Anonymous poster hash: 3b77f...617

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...