Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #1 Skrevet 23. desember 2015 Hun kom bort etter barnehagen, og var her helt til klokken 7. Hadde ikke noe avtale med foreldrene, de syntes bare det var så greit for da fikk de ordner til jul uten barn i beina. Snakk om frekkhet som om jeg ikke hadde mye å gjøre.. Problemet er at jeg er for snill så klarte ikke sende henne hjem. Fikk vite dette da hun ble hentet. Anonymous poster hash: 3b192...e54
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #2 Skrevet 23. desember 2015 Og problemet er?Hvis du har så mye å gjøre kunne du sendt henne hjem, men du velger selv å være snill og la henne være hos dere. Anonymous poster hash: 3438b...672
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #3 Skrevet 23. desember 2015 Har det sånn med en far i nabolaget, datteren kommer etter skolen og blir til leggetid, da sender han SMS om at jeg bare kan sende henne hjem. Men det er aldri snakk om at ungene mine er der. Kjenner det irriterer meg, at han bruker meg som barnevakt uten å spørre, men får meg samtidig ikke til å nekte henne å være hos oss, for hun er jo bare et barn. Frekke folk. Anonymous poster hash: e354f...a77
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #4 Skrevet 23. desember 2015 Herregud, send henne hjem da! Anonymous poster hash: 854d8...a5d
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #5 Skrevet 23. desember 2015 Jeg synes du er like mye skyld i det selv når du ikke sender henne hjem Anonymous poster hash: c07d2...dd9
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #7 Skrevet 23. desember 2015 Jeg hadde sagt pent " vet du hva *****, idag har vi litt mye å gjøre så det passer bedre du kommer igjen en annen gang." ☺️ Det må folk tåle! 😉 Anonymous poster hash: b6486...f39
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #8 Skrevet 23. desember 2015 Da jeg var lita hadde jeg ei slik venninne som stadig var med hjem, kom på besøk osv, og var der i timesvis... Jeg var faktisk aldri hjemme hos henne. Hun hadde alltid en eller annen unnskyldning for at det ikke passet. Både jeg og mamma skjønte etter hvert at det kanskje var en grunn til at hun likte å være her hos oss. I ettertid har vi fått bekreftet at hun dessverre ikke hadde det så bra hjemme. I voksen alder har hun takket meg, men spesielt mamma, for at vi lot henne være der så mye. Hun følte seg trygg og ivaretatt hos oss. Har du tenkt på at denne nabojenta kan være ei slik jente HI? At dere faktisk kan utgjøre den lille forskjellen i hennes hverdag? Anonymous poster hash: 4a29e...98f
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #9 Skrevet 23. desember 2015 Er det ikke bare å la barna leke på rommet, eller sette på en julefilm ? Anonymous poster hash: 4bf3f...a9f
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #10 Skrevet 23. desember 2015 Jeg får gjort mer fornuftig hvis barna mine har besøk, så jeg ville bare tenkt det var fint! (Så sant de ikke er 1-2 år da😂) Anonymous poster hash: 41b89...902
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #11 Skrevet 24. desember 2015 Jeg får gjort mer fornuftig hvis barna mine har besøk, så jeg ville bare tenkt det var fint! (Så sant de ikke er 1-2 år da😂) Samme her! Før gjort mere når hun har besøk så da inviterer vi heller venner på besøk. Vinn vinn for begge ☺ Anonymous poster hash: a0717...aa8
MarianeA Skrevet 24. desember 2015 #12 Skrevet 24. desember 2015 Hjemme hos oss er det barn hele tiden så dette hadde jeg ikke ofret en tanke. Er glad for at barna har besøk, så er de opptatt den stunden. Mine barn er selvsagt også borte hos andre,og jeg regner med foreldrene gir beskjed eller sender hjem om det ikke passer.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #13 Skrevet 24. desember 2015 Her er det unger hele tiden , og igår løp vår opp til en nabo å kom hjem 19.30 , vant til alltid ha venner på besøk når jeg var liten også så her er det alltid hjerterom Anonymous poster hash: 5021f...a79
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 24. desember 2015 #14 Skrevet 24. desember 2015 Her er det alltid åpen dør. Det flyr barn inn og ut her hele tiden. Jeg syns det er så koselig 😊
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #15 Skrevet 24. desember 2015 Her er og barn alltid velkomne, og vi bor i stort rekkehusfelt, så her løper barna inn og ut hos hverandre. Anonymous poster hash: 00835...b9d
ærlig talt Skrevet 24. desember 2015 #16 Skrevet 24. desember 2015 Problemet her er vel at du ser det som et problem? At unger har besøk er vel bare koselig, selv på lille julaften? Og, om det er så pes må du si ifra. Enkelt og greit.
Askepotten Skrevet 24. desember 2015 #17 Skrevet 24. desember 2015 Her er barnas venner velkommen. Skulle vi likevel være opptatt sier jeg at det dessverre ikke passer jeg lager ikke et innlegg og klager min nød på dib
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå