Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #1 Skrevet 23. desember 2015 Føler denne julen bare er trist. Barnet mitt er hos faren, familien forøvrig feirer i andre enden av landet. Jeg overbeviste meg selv om at dette var ok. Sa til alle "at neida, dette skal bli så koselig! Bare meg på soffan, spise godis og se på film" sa det mange nok ganger og trodde på det selv til slutt, helt til i dag.... Jeg føler meg så uendelig tom og forferdelig trist😢 Sånn! Måtte klage litt her, for kan jo ikke si dette til min kjære familie som sitter milevis unna, for da blir de bare lei seg også. Takk for denne siden Anonymous poster hash: d7901...a8a
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #2 Skrevet 23. desember 2015 Jeg blir også juledeprimert..selv om jeg i år har barnet mitt her, så blir jeg påminnet på at jeg ikke har mammaen min lenger, at pappaen min ikke er glad i meg, og at søsken ikke bryr seg noe nevneverdig. Føler litt ekstra på at jeg ikke har noe familie ved høytidene. Men jeg har barnet mitt her, og mannen min Synes synd på deg som er alene <'3 Nesteår, når barnet mitt skal feire jul hos pappaen min, så skal jeg jobbe frivillig på julaften. Kanskje det er noe for deg og? ❤️ Anonymous poster hash: 1f3aa...224
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #3 Skrevet 23. desember 2015 Jeg er motsatt av deg. Jeg har selv valgt å være alene et par ganger. Det er jo en forskjell da for jeg har hatt tilbud hos venner og øvrig familie. Mine nærmeste skulle reise bort og jeg kunne ikke for jeg skulle jobbe 1. dag. Jeg gikk i pysj hele dagen. Laget meg god middag og koste meg med alle juleklassikerne jeg aldri ellers får sett skikkelig. Forstår at du synes det er tungt men prøv å kose deg, unne deg det du vil ha. Hvis ikke kan du få komme til oss. Vi har en plass ledig ved bordet. Akershus nord. To barn, to sett besteforeldre og søsken. Vi har stort bord. Anonymous poster hash: 0b88c...301
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #4 Skrevet 23. desember 2015 Det er mange som kjenner på ensomhet i julen.Jeg også .Jeg har ingen nære venner .Jeg merker det er ekstra tungt i julen.Har gudskjelov familie.Ellers hadde livet vært veldig trist. Anonymous poster hash: f7bae...3c2
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #5 Skrevet 23. desember 2015 Sitter og kjenner på at jeg gjerne skulle byttet med deg. Jeg skulle gjerne feiret julaften alene og kost meg "glugg i hjel". Anonymous poster hash: f6d45...4f0
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #6 Skrevet 23. desember 2015 Hvorfor dro du ikke til familien din da? Anonymous poster hash: 0c96c...53f
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #7 Skrevet 24. desember 2015 Å føle seg ensom er ikke noe godt.. Klem til deg, håper du får en fin julekveld likevel! Anonymous poster hash: 12418...4ee
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #8 Skrevet 24. desember 2015 Sitter alene selv i år... Er ikke noe gøy😢 Ensom... Anonymous poster hash: 3d060...df3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå