Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #1 Skrevet 23. desember 2015 Jeg synes det er kvalmende mye. Lurer på om jeg skal ta halvparten til side og ta 1 juledag? Har bedt familien begrense seg, men alle har vørt innom med gaver og synes det er ekstremt mye. Hva ville dere gjort? Delt opp slik at han kan kose seg med det han noen gaver julaften? Anonymous poster hash: 75196...f7f
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #2 Skrevet 23. desember 2015 er jo bare å la ham åpne til han evt ikke gidder mer. 31 gaver er MYE, helt enig.. Anonymous poster hash: 82c06...ba2
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #3 Skrevet 23. desember 2015 Nei, jeg ville ikke lagt gaver til side. Men jeg ville sagt klarere fra til familien at dette er uaktuelt neste år. Anonymous poster hash: 83873...c8d
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #4 Skrevet 23. desember 2015 Her får barna åpne pakker fra mine venner, sine venner og litt perifere venner julaften morgen . Så blir det pakker fra familien på kvelden . Anonymous poster hash: f8521...255
soleia Skrevet 23. desember 2015 #5 Skrevet 23. desember 2015 Koseleg å pakke opp nokon på 1. dag og, men ville avtalt det med han.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #6 Skrevet 23. desember 2015 Dæng, blir som med han fetteren til Harry Potter som får anfall når han ene året får 29 gaver mens han året før fikk 30 Anonymous poster hash: fb2f6...a14
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #7 Skrevet 23. desember 2015 Nei, jeg ville ikke lagt gaver til side. Men jeg ville sagt klarere fra til familien at dette er uaktuelt neste år. Anonymous poster hash: 83873...c8d Uaktuelt å gi gaver til et barn man bryr seg om?? Jeg gir gaver til barn jeg er glad i og hadde foreldrene nektet meg å gi gave hadde jeg blitt lei meg. Anonymous poster hash: eea6b...49e
Askepotten Skrevet 23. desember 2015 #8 Skrevet 23. desember 2015 Dæng, blir som med han fetteren til Harry Potter som får anfall når han ene året får 29 gaver mens han året før fikk 30 Anonymous poster hash: fb2f6...a14 Ikke sikkert ungen er ufordragelig selv om familien overøser han med gaver. Hvis foreldrene gjør en god jobb de andre 364 dagene i året har antall gaver INGEN betydning
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #9 Skrevet 23. desember 2015 31 er passe det. Julaften en dag i året . La han meske seg i gaver 😃🎄🎁 Anonymous poster hash: f70ca...52c
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #10 Skrevet 23. desember 2015 Hva er problemet??? Gavebonza en (eller to med bursdag) gang i året er vel ikke noe problem? Kvalmende mye?? Jeg blir kvalm av slike hysteriske foreldre! Å be familien om å begrense gavene til en unge de er glad i, -det er nesten frekt! Anonymous poster hash: 0971a...63d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå