Gå til innhold

Gravide damer, blir det noe på dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset er det nå fullstendig tørke, akkurat som ved forrige graviditet. Jeg har mer lyst enn noen gang, men dessverre er det uinteressant for mannen. Tror jeg svinger innom kondomeriet for å kjøpe en liten julegave til meg selv etterpå ;)

Anonymous poster hash: 9c95b...b60

Anonymous poster hash: 9c95b...b60
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble noe på meg helt frem til dagen jeg fødte. Vi hadde faktisk sex minst en gang hver dag for det sæd inneholder kan hjelpe på å sette fødsel igang.

Anonymous poster hash: 54796...831

Skrevet

Hadde sånn bekkenløsning at det var uaktuelt å røre på seg noe mer enn absolutt nødvendig. Bare tanken på bekkenløsning-sex får meg til å krympe. Au!

Anonymous poster hash: 94e8b...68e

Skrevet

Så ofte som mulig, men nå har han reist til en annen del av landet på juleferie, så nå måtte dusjen til pers. OMG, jeg er litt i overkant på når jeg er gravid.

Hadde blitt ekstremt fortvilt om min pakket bort tissen ved graviditet, huff, synes synd på deg! :(

Anonymous poster hash: 6b4de...1ec

Skrevet

Ja, litt for mye... Jeg har null lyst og han er helt utsultet stakkar.

Anonymous poster hash: 2185e...3fa

Skrevet

Jepp. Sist for 2 dager siden. Det er jeg som ikke har så lyst. Han kunne nok gjort det 3 x for dagen.

14 dager til termin + - og bekkenet er så ødelagt at jeg så vidt kan gå. Sex er ikke vondt uansett.

Anonymous poster hash: f45fb...cb2

Skrevet

Her var det tørke i to svangerskap. Takk gud for dusjen og høyrehånda!

Anonymous poster hash: 93502...b89

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Så ofte som mulig, men nå har han reist til en annen del av landet på juleferie, så nå måtte dusjen til pers. OMG, jeg er litt i overkant på når jeg er gravid.

Hadde blitt ekstremt fortvilt om min pakket bort tissen ved graviditet, huff, synes synd på deg! :(Anonymous poster hash: 6b4de...1ec

Det heter da for fanden kuk! Du har da ikke lyst på tiss?!?

Skrevet

Ikke gravid nå, men vi har hatt mer sex i alle 3 svangerskapene. Enn vi har nå (spedbarn tia )

Skrevet

Hadde blitt ekstremt fortvilt om min pakket bort tissen ved graviditet, huff, synes synd på deg! :(Anonymous poster hash: 6b4de...1ec

Hey, whatever flows your boat :P

Anonymous poster hash: 0ae41...799

Skrevet

Min bollemus med åreknuter og arrvev fra forrige fødsel som nå blir presset frem holder seg fint i ro. Men vi gjør annet enn selve samleiet, men jeg føler meg så tykk og treig nå. 8 måned

Anonymous poster hash: 0ae41...799

Skrevet

Haha, selvfølgelig er det kuken hans. Ikke for det, hender jeg sier "få låne tissen din!", eller "GISP, NÅ SÅ JEG TISSEN DIN!"

Anonymous poster hash: 6b4de...1ec

Skrevet

Ingen action siden positiv test (9+3 nå), er så kvalm hele tiden. Regner med det blir mer action når kvalmen forsvinner. :)

Anonymous poster hash: 7f164...f39

Skrevet

Næsh, frister lite. Vil sove om natta, har to born under 5 år frå før. Men håpar det tek seg opp ein gong, dumt å vente lenge veit eg. Akkurat som om sex lysta gøymt seg under ein stein om ein ikkje brukar den...Men orkar ikkje presse meg sjølv til sex heller, blir vel ikkje meir lysten av det?

Anonymous poster hash: 28837...878

Skrevet

Ja, tenkte på det senest i dag... Har lagt på meg sikkert 20 kg. Føler meg som en hval. Men når vi ligger i senga og han stryker på meg, får han fortsatt full tenning. Elsker at han er sånn, og jeg undres på hvor ille det må bli for at han skal miste lysten på meg... Er herlig å føle at man blir begjært, etter 15 år...

Anonymous poster hash: aaf03...c3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...