Gå til innhold

Mannen på strippeklubb... Blir dere irritert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke likt det nei, ikke fordi jeg ikke stoler på han, men synes ikke man skal støtte strippeklubber. Synes ikke noe om kvinnesynet på disse stedene. Huff, grøsser....

Hilsen Feminist!

Anonymous poster hash: e6eb9...167

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde han likt at jeg så på en naken mann som danser med kuken oppi trynet mitt? Tviler. Harry. Så nei, hadde ikke likt det. Men tviler på han hadde gjort noe sånn.

Anonymous poster hash: 8707c...130

Skrevet

Enig med Sarah Casey . Og .... Vær ikke så naive damer. At mannen sier til dere at damene ikke er flotte men at dere er finere er nok i minst 70% av tilfellene løgn for at dere ikke skal føle dere dårlige. Sett en dem strippere og kroppene dems er finere enn de aller fleste normalt utseende damer og ivertfall de som har født. Om ansiktet i østblokklanda er stygt sminka , ja en del hardt sminka men kroppene er over gjennomsnittet. Dere blir nok utsatt for en hvit løgn ja. Jobber i mannsdominert yrke og vært på en del strippeklubber i samme situasjon som his mann , og det er ikke akuratt som at flertallet av mennene ikke likte det de så. En del kjøpeg private lap dances og noen prøver å dra det enda lenger. Mange mange damer blir lurt ja. De tlf samtalene dere får etterpå forteller ikke hele sannheten stort sett.

Anonymous poster hash: 6a489...775

Og dere tror at mennen deres ikke gjør det? Det er naivt...;-)

Anonymous poster hash: 4e98d...2ce

Skrevet

Jeg og mannen pleier å dra sammen ;-)

Og har fantastisk sex etterpå 😋

Anonymous poster hash: d4a35...f16

Skrevet

"Blir"? Som om dette er en vane? Hvorfor i alle dager er du gift med en kjønnsfascist?

Skrevet

Se, men ikke røre er min filosofi. Det syns min mann var vanskelig å følge i amster.. Mannfolk...

Skrevet

For både meg og mannen er det moralsk forkastelig, så jeg hadde ikke sett positivt på det. Men jeg hadde ikke blitt sint eller sjalu, han fikk selv gå å føle på at han hadde gjort noe galt. 

Skrevet

Jeg hadde ledd av det og sett på det som uskyldig moro.

Anonymous poster hash: 2bb16...b6c

Skrevet

"Blir"? Som om dette er en vane? Hvorfor i alle dager er du gift med en kjønnsfascist?

Skrivefeil:-) mente om dere hadde blitt irritert om det hadde skjedd en gang:-)

Skrevet

Enig med Sarah Casey . Og .... Vær ikke så naive damer. At mannen sier til dere at damene ikke er flotte men at dere er finere er nok i minst 70% av tilfellene løgn for at dere ikke skal føle dere dårlige. Sett en dem strippere og kroppene dems er finere enn de aller fleste normalt utseende damer og ivertfall de som har født. Om ansiktet i østblokklanda er stygt sminka , ja en del hardt sminka men kroppene er over gjennomsnittet. Dere blir nok utsatt for en hvit løgn ja. Jobber i mannsdominert yrke og vært på en del strippeklubber i samme situasjon som his mann , og det er ikke akuratt som at flertallet av mennene ikke likte det de så. En del kjøpeg private lap dances og noen prøver å dra det enda lenger. Mange mange damer blir lurt ja. De tlf samtalene dere får etterpå forteller ikke hele sannheten stort sett.

Er det noen damer her som har sagt at mannen deres sier til dama at hun har finere kropp en strippedamene? Det er vel ikke der problemet ligger for folk flest, at mannen skal synes bedre om strippedamenes kropper? For min del har det ingen sammenheng mellom meg og mannens intime liv eller kjærlighet til hverandre. For min del handler det om at mannen viser lav moral, og det gjør han til en dårligere mann.

Skrevet

Skrivefeil:-) mente om dere hadde blitt irritert om det hadde skjedd en gang:-)

Hadde blitt langt mer enn irritert. Det hadde gått mot absolutt alt av mine verdier og kvinnesyn, som jeg fram til da ville antatt var VÅRE verdier og kvinnesyn. En mann som støttet sexindustrien ville snart blitt en eksmann.

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg noe om det. 

Anonymous poster hash: 80080...0b8
Skrevet

En av damene , tror det var HI, skrev at mannen ikke likte de " flotte" damene. Det var der min erfaring av at mennene juger til damene kom inn... Og dette både overhørte jeg enkelte kollegaer gjøre men de fortalte også om det. Og noen av disse kjøpte privat lap dance og kosa seg gløgg.. Rart de gjør sånn om damene ikke er hotte ?...

Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre. Det er meg han elsker og får nesten all den sexen han vil ha. Jeg tror det er de som er usikre på forholdet som blir mest sure.

Anonymous poster hash: f42e6...58c

Nei, han elsker ikke deg hvis han drar på strippeklubb. Men han liker tisse din (og alle andre damer sin) da. Hvis du er så desperat at det holder for deg så vær så god.

Anonymous poster hash: d1687...d2d

Skrevet

Mannen er på jobb i utlandet, pga forsinkelser med en båt havnet de på pub og senere på strippeklubb. Damene til noen av de andre ble rasende? Jeg synes bare det er festlig , men ekstremt Harry...;-)dere?

Da hadde det vært slutt. Et sånt menneskesyn støtter ikke vi oppom.

Anonymous poster hash: 0d771...22d

Skrevet

Hadde ikke brydd meg, men hadde sagt at jeg syns det er harry.

Skrevet

Jeg hadde blitt litt skuffa... For at jeg ikke fikk være med ;)

Anonymous poster hash: fa4a2...6a4
Skrevet

Nå har jeg heldigvis en kjæreste som ALDRI ville satt sin fot i en strippeklubb, og mest sannsynlig holdt et foredrag for de utdaterte, sjåvinistiske svina som ville inn dit. Å støtte en slik industri er ikke akseptabelt, og å ikke ta klar avstand fra et slikt kvinnesyn er utilgivelig. Fysj, for en gjeng med tapere! ÆSJ!

Anonymous poster hash: c0ca5...d4e

Skrevet

Bryr meg ikke om mannen går på strippeklubb. De tar en fotballhelg i England en gang i året, og da er de innom strippeklubb.Noen av oss damene synes det er helt greit,andre ikke. Vi damer flyr på Chippendales og sikler,så da må mannfolka få ha det litt gøy.

Anonymous poster hash: 30e23...478

Skrevet

Bryr meg ikke om mannen går på strippeklubb. De tar en fotballhelg i England en gang i året, og da er de innom strippeklubb.Noen av oss damene synes det er helt greit,andre ikke. Vi damer flyr på Chippendales og sikler,så da må mannfolka få ha det litt gøy.

Anonymous poster hash: 30e23...478

Det er svært mange prostituerte tilknyttet fotballkamper i England, Tyskland, som jakter på turister. Så det foregår masse forskjellige på strippeklubber der, og "se men ikke røre" er ikke noe som overholdes for å si det slik... Har vært masse om det i avisene.

Anonymous poster hash: 200eb...167

Skrevet

Vel, enten er hele DiB supermodeller, eller så lyver mennene når de sier at damene hjemme har myyye penere ansikter og kropper enn strippere. Nekter å tro at alle strippere har kropper og ansikter som er styggere enn sliten damekropp med strekkmerker, hengepupper og andre tegn etter 3-4 fødsler, pysj, hårknute og usminka fjes. Det er finere med stramme rumper, struttepupper og flate mager, enn love handles, strekkmerker, saggeræv og pupper i forskjellig størrelse. Uansett hva mennene deres sier. Det blir cirka det samme som å spørre mannen "ser jeg feit ut i denne kjolen?". Uansett om du ser ut som en julegris som er blitt stappet i pølseskinn vil mannen automatisk svare "neida, du er så fin så". Overlevelsesmekanisme heter det :D

Skrevet

Vel, enten er hele DiB supermodeller, eller så lyver mennene når de sier at damene hjemme har myyye penere ansikter og kropper enn strippere. Nekter å tro at alle strippere har kropper og ansikter som er styggere enn sliten damekropp med strekkmerker, hengepupper og andre tegn etter 3-4 fødsler, pysj, hårknute og usminka fjes. Det er finere med stramme rumper, struttepupper og flate mager, enn love handles, strekkmerker, saggeræv og pupper i forskjellig størrelse. Uansett hva mennene deres sier. Det blir cirka det samme som å spørre mannen "ser jeg feit ut i denne kjolen?". Uansett om du ser ut som en julegris som er blitt stappet i pølseskinn vil mannen automatisk svare "neida, du er så fin så". Overlevelsesmekanisme heter det :D

Hvem sier at mannen sier dette? Jeg har ikke sett noen i denne tråden som skriver noe slikt?

At mannen hadde vært på strippeklubb hadde jeg nesten ikke trodd om jeg ikke hadde sett det selv, men om det hadde skjedd hadde jeg blitt skuffet og innsett at han ikke er den mannen jeg trodde han var. Det er en industri jeg ikke ønsker å støtte.

Skrevet

Hadde blitt temmelig skuffet, ikke pga av nakne damer men pga at han indirekte hadde støttet sex-industrien, med menneskehandel og jenter som ikke har noen andre måter å forsørge familien på

Anonymous poster hash: 3f48b...c0b

Skrevet

Igjen. Enig med Sarah Casey. Men la de damene leve i trua ... Ingen bortsett fra Hi har nevnt at mannen ikke fant dem fine. Men jeg vet at menn sier det til damene sine og damene tror dem. Enkelte menn er også flinke til å kamuflere hvordan de omtaler stripperne i ettertid til damene. Billig og mye sminke er feks ett par ting jeg har hørt menn si på en måte som det skulle tilsi de ikke likte den billig looken .... Mens de egentlig har sitti facinert av pupper, rumpe og vagina... Mange strutsedamer og etter å ha vært omkring kollegaer på slikt er jeg skikkelig skuffa over hvordan menn som virker skikkelig blir noen ekle siklende vesener i en sånn setting.

Skrevet

Hvorfor ikke når jeg har vært på Chippendales med mange andre skrikende gifte kvinner.

Anonymous poster hash: ebe4f...a55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...