Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #1 Skrevet 23. desember 2015 ... og jeg har ALT igjen! Gi meg styrke folkens! Gi meg heksebrygg! Gi meg alle gode råd dere har! Jeg har ikke tid til å være syk Anonymous poster hash: 56d03...5b5
Mamma_til_2 Skrevet 23. desember 2015 #2 Skrevet 23. desember 2015 Paracet og ibux og en dæsj kaffe! Så setter du igang☺
TPK Skrevet 23. desember 2015 #3 Skrevet 23. desember 2015 Som hun over sier. Lag deg en liste og plan. Skriv i prioritert rekkefølge. Det nederste må kanskje vike. Tenk kort fremover: nå gjør jeg denne ene tingen, så tar jeg meg fem minutter med en kopp te. Så ser jeg hva jeg orker etter det.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #4 Skrevet 23. desember 2015 Du er ikke alene om å bli syk i dag. Jeg våknet med omgangssyke, men heldigvis ordner mannen det som er igjen. Det som er kjipt er at jeg skulle ha vært på jobb nå,men lite å få gjort med det. Håper på det er over til i morgen.God bedring til oss. Anonymous poster hash: a0e4a...fda
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #5 Skrevet 23. desember 2015 Jaja, jul blir det lell.. Anonymous poster hash: e5c80...850
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå