Mamma&skatt Skrevet 23. desember 2015 #1 Skrevet 23. desember 2015 hei sønnen min på 3 kastet opp for en liten time siden. han hadde nettopp spist noen jordbær, så sa han han fikk vondt i magen, og så kastet han opp. etterpå var han helt normal i formen, han sprang rundt og lekte, hoiet og sang. han ville også ha mer mat og spiste en bolle. det er ikke slik jeg tenker på omgangsyka... tror dere han er syk, eller var det bare tilfeldig /andre årsaker til at han kastet opp ? forbinder liksom omgangsyka med kvalme, ubehag og slapphet.. huff håper ikke julefeiringen blir ødelagt av oppkast....
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #2 Skrevet 23. desember 2015 I og med at han ikke kastet opp når han spiste igjen er det jo en god sjans for at jordbærene hadde skylda. Uansett, god bedring og god jul Anonymous poster hash: 6ab6b...248
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 23. desember 2015 #3 Skrevet 23. desember 2015 Tror det har omgangssyken. Her har det gått en lett variant, barna kaster bare opp en gang og ferdig med det. Men det er definitivt omgangssyken, for det er mange som har hatt den.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #4 Skrevet 23. desember 2015 Umulig å si. Hadde akkurat det samme med 4-åringen her, ingen flere symptomer, men 2 dager senere begynte jeg og pappan å kaste opp. Men det kan jo like gjerne være noe annet selvfølgelig. Anonymous poster hash: 5da59...742
Mamma&skatt Skrevet 23. desember 2015 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2015 takk for svar. er jo det jeg er redd for, da blir jo hele jula ødelagt. vi får bare se det an tenker jeg, hvis ingen andre blir kvalme i løpet av morgendagen feirer vi i hvertfall jualften som normalt. huff, krysser både fingre og tær..
Meg og alle gutta Skrevet 23. desember 2015 #6 Skrevet 23. desember 2015 3 åringen min hadde en lett variant for noen uker siden. Kastet opp natt til mandag en gang. Ikke noe mer hele mandagen, spiste og var i fin form. Tirsdagskveld kastet han opp igjen. Fortsatt i fin form og det var alt. Fikk seg en uke fri fra bhg i det minste :-) for syk var han definitivt ikke. Men greit å ikke smitte andre. Var så mildt at jeg var I tvil om det var omgangssyke eller ikke.
februarprins2013 Skrevet 23. desember 2015 #7 Skrevet 23. desember 2015 min også kaster opp noen ganger bare en gang når han er spist, vil ikke kalle det omgangsyke
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #8 Skrevet 23. desember 2015 Min kastet opp en gang ila natten for noen uker siden. Kastet opp middagen som var lite fordøyd, så var ikke i tvil om at det var omgangssyken. Dagen etter var han i storform. Anonymous poster hash: 4ecb8...d5e
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #9 Skrevet 23. desember 2015 Sånn her også, men på igjen neste dag, og dagen etter og etter det... Anonymous poster hash: b2165...526
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #10 Skrevet 23. desember 2015 Vår kaster stadig opp en gang. Det går uker i mellom. Alle rundt blir helt hysteriske for omgangssyken (må av og til hente på sfo pga dette). Det er IKKE omgangssyke for vår del. Det skyldes antagelig treg mage. Anonymous poster hash: c05ba...523
Vicky 83 Skrevet 23. desember 2015 #11 Skrevet 23. desember 2015 Min datter kastet opp en gang natt til torsdag. Torsdag og mesteparten av fredagen var hun i fin form. Klaget på magesmerter fredag ettermiddag og hadde etter hvert ganske sterke smerter. Gråt av smerte. Da hadde hun nesten 39 i feber. Lørdag og søndag var hun i fin form, men spiste nesten ingenting. Mandag gikk hun i barnehagen, men da fikk hun diare. Hadde diare tirsdag også. Hun klager fremdeles på magesmerter og har dårlig matlyst. Langdryg omgangssyke her altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå