Gå til innhold

Flere enn meg som ikke stresser til jul? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Julegavene handlet vi for noen dager siden, 3 timer alene på senter og jeg ble ferdig. Bakt kakemenn av ferdig deig, pepperkaker i boden. Ryddet og vasket litt, tok et par timer. 2 etasje enebolig. Skal jobbe hele jula, så har overhodet ikke julestemning. Største på 7 år er på samvær, blir kun meg, samboer og minste på 1 år..

Anonymous poster hash: a6bc0...cbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rekker opp handa 🙋 Jeg stresser hellet ikke. Har barn på 5 og 9 år, og vi får besøk på julaften og skal reise på ferie 2.juledag. Jeg burde vært stressa, men tar alt helt med knusende ro😃

Anonymous poster hash: 58891...6ec

Skrevet

Har ikke bakt noe som helst. Mannen har kjøpt en boks med pepperkaker og en kransekake.

Vaskinga har vaskedama tatt seg av.

Julegavene (5 stk) ble kjøpt i løpet av 3 timer forrige helg.

Det blir nok en fin-fin jul allikevel!

Anonymous poster hash: c6146...f5d

Skrevet

Jeg stresser ikke, men jeg begynner forberedelsene såpass tidlig at jeg kommer i mål uten stress.

Anonymous poster hash: 6f16e...8fe

Skrevet

Stresser aldri til jul. Likevel har jeg kjøpt femti julegaver, har åtte slag hjemmebakt og nå koker surkålen. Stress velger man sjøl - jula kommer uansett, er det stress å bake så kjøp ferdig, for meg er det bare kos.

Skrevet

Stresser aldri:-) jobber fullt til og med i dag, jobber halvt i morgen, har 100% omsorg for barnet mitt uten avlastning. Likevel er huset strøkent, bakt julekaker, laget pepperkakehuset, handlet alt og fått til ett par kvelder med venner og god mat. :-)

Anonymous poster hash: 3add7...123

Skrevet

Første stressfrie jula her, og det er sååååå utrolig vanvittig deilig. har t.o.m sett en julefilm. 

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg får ikke stressa. Jeg ligger i sofaen og forbanner den jævla kroppen min som ikke lystrer. Alle gaver er kjøpt på nett i år siden jeg ikke kan dra på shopping. Treet er pynta, av ungene. Kaker er bakt av familien... maten er handla inn, av mannen... skulle gjerne dekt bord og gjort klart en hel masse, men jeg må bare ligge her. Ungene er på rommet mitt og leker og mannen er på jobb. Det blir sikkert jul, men det er ikke min fortjeneste. Og ja. Vi skal ha gjester i morgen

Skrevet

Stresser lite, har handlet julegavene de siste par mnd, maten er handlet, har laget kjøttkaker, potetsalat , eggehakk og eggerøre. Bayonneskinke står å trekker nå, kålrot ferdig kokt.

Har baby på 5 uker her , så kjenner det er helt greit at mamma kommer tidlig i morra for å hjelpe til med middagen😊

Skrevet

Vi har reist vekk i år, så jeg har ikke julestemning en gang her jeg sitter i 35 grader pluss, men vanligvis pleier jeg å kose meg med jul. Litt vemodig at vi ikke skal feire på vanlig måte i år. Gleder meg til neste år 😊

Anonymous poster hash: cf1f0...a38

Skrevet

Stress før planlagte "aktiviteter" skyldes dårlig planlegging. Jeg er god til å planlegge - ergo stresser jeg ikke!

Anonymous poster hash: f2693...2dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...