Gå til innhold

Hadde du ringt Jollyroom eller ventet noen dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte og betalte en leke fra Jollyroom 17. desember, de har enda ikke sendt den og jeg er bekymret for de har glemt hele bestillingen. Men man kan vel kanskje forvente seg litt forsinkelser nå før jul? Syns bare at det var litt vel lenge før de sendte den av gårde pakken.

Barnet mitt har mistet et kosedyr som han elsker overalt og er helt avhengig av for å få sove på natten, så vi trenger det nye kosedyret raskt :/

Anonymous poster hash: ea57a...cc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har vel en ukes leveringstid til vanlig? Og nå med jul og alt...

Anonymous poster hash: c6bbf...727

Skrevet

Å bestille noe 17 desember å forvente å få den nå kan du bare glemme. Posten er kaos, folk har juleferie, ansatte på Jollyroom har juleferie, ting må først sendes fra jollyroom sitt fjernlager osv osv.

Tror du er heldig om den kommer i januar

Anonymous poster hash: 3f224...e8b

Skrevet

Vel, de har aldr brukt særlig lang tid når jeg har bestilt, har ofte fått pakken dagen etter eller etter maks 3 dager. De har nok mye å gjøre.

Anonymous poster hash: 33856...f21

Skrevet

du må bestille ting senest den 16, hvis du skal ha det før jul

Skrevet

De siste dagene har det rent inn pakker fra forskjellige norske nettbutikker. Både de og posten er raskere enn noen gang. Jeg synes det er dårlig av jollyroom å ikke ha sendt avgårde varen når det har gått nesten en uke. Er det ting de ikke har på lager bør de opplyse om det på nettsiden slik at man kan velge å bestille hos noe som har varen på lager.

Skrevet

De siste dagene har det rent inn pakker fra forskjellige norske nettbutikker. Både de og posten er raskere enn noen gang. Jeg synes det er dårlig av jollyroom å ikke ha sendt avgårde varen når det har gått nesten en uke. Er det ting de ikke har på lager bør de opplyse om det på nettsiden slik at man kan velge å bestille hos noe som har varen på lager.

faktisk ikke dårlig av dem, når det står at man må bestille før 16, hvis det skal nå frem til jul

Anonymous poster hash: a73f9...b6a

Skrevet

faktisk ikke dårlig av dem, når det står at man må bestille før 16, hvis det skal nå frem til jul

Anonymous poster hash: a73f9...b6a

Det er helt greit at det ikke når frem til jul, men det er dårlig av dem å bruke så lang tid på sende varen. Jeg gidder sjelden å bestille flere ganger fra nettbutikker som bruker lang tid før jeg får mail om at varene er sendt, blant annet jollyroom, boozt og laredoute.

Skrevet

Har også motatt ting på 4-5 dager nå før jul fra lekekassen bla og en leke/ barnebutikk til ( glemt hvem) de hadde siste bestillingsdato 19. Fikk siste jeg trengte igår ettermiddag så jeg føler også de fleste nettbutikker har satset på å få ut fler bestillinger før jul og jollyroom burde vel også tilby den tjenesten? Leies jo inn julehjelper i absolutt alle butikker nå før jul og det har vel de også gjort.

Skrevet

Jeg bestilte noe fra hm søndag 20.12. Fikk pakken 22.12. Ikke verst? Er jo tydeligvis mulig :) kom i postkassa.

Skrevet

Noen nettbutikker er veldig trege. Og de har lager i utlandet. Jeg bestilte noe fra lekmer.no 5. desember, som de påsto var på lager. Den kom fram nå på fredag. Mens det jeg bestilte fra lekekassen.no på søndag 20.12, kom fram i går!

Anonymous poster hash: d1c1a...40c

Skrevet

Jeg bestilte ting fra bokklubben sent på kvelden 20.12, det kom hentemelding på appen til posten om at pakken lå på postkontoret 22.12 :)

Anonymous poster hash: 4b615...9ec

Skrevet

Jeg bestillte noe i førrige uke, fikk det på fredag. Noe av det var feil så de sendte det andre på nytt på mandag og jeg fikk det idag.

Det er dårlig greier, hi.

Anonymous poster hash: 2b9b5...946

Skrevet

Ikke skyld på posten, folkens!

Anonymous poster hash: 2b9b5...946

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...