Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #1 Skrevet 23. desember 2015 Men han har ei god venninne. Ok at de har sex? Hun er opptatt nå,men om hun blir ledig. Hvordan hadde du reagert? Jeg er selv usikker på forhold da jeg har vært i et langt ett,men kjenner meg ikke trygg på å dele heller. Anonymous poster hash: b753b...06e
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #2 Skrevet 23. desember 2015 For min del hadde det vært en ganske så stor dealbreaker om jeg visste at min potensielle kjæreste hadde gått rundt å hatt sex med andre. Hadde vært et tegn på at han ikke var alvorlig nok med meg. Selvfølgelig har han all rett til det om dere ikke en monogame, men allikevel. Hvorfor er dette en problemstilling om hun et opptatt egentlig? Anonymous poster hash: 24308...269
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #3 Skrevet 23. desember 2015 Da tenker jeg at det er egentlig henne han vil ha. Totalt deal-breaker. Hadde dumpet han på dagen. Han tar deg ikke særlig seriøst. Anonymous poster hash: edabc...c75
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #4 Skrevet 23. desember 2015 For min del hadde det vært en ganske så stor dealbreaker om jeg visste at min potensielle kjæreste hadde gått rundt å hatt sex med andre. Hadde vært et tegn på at han ikke var alvorlig nok med meg. Selvfølgelig har han all rett til det om dere ikke en monogame, men allikevel. Hvorfor er dette en problemstilling om hun et opptatt egentlig? Anonymous poster hash: 24308...269 Hun blir nok ikke i det forholdet. Det jeg reagerte på var at de ikke hadde sex nå da hun er i forhold, Men om hun blir singel så er det greit selv om han er i forhold? De har vært sammen før, men holder ikke i lengden da de krangler så mye. Hi Anonymous poster hash: b753b...06e
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #5 Skrevet 23. desember 2015 For min del hadde det vært en ganske så stor dealbreaker om jeg visste at min potensielle kjæreste hadde gått rundt å hatt sex med andre. Hadde vært et tegn på at han ikke var alvorlig nok med meg. Selvfølgelig har han all rett til det om dere ikke en monogame, men allikevel. Hvorfor er dette en problemstilling om hun et opptatt egentlig? Anonymous poster hash: 24308...269 Hun blir nok ikke i det forholdet. Det jeg reagerte på var at de ikke hadde sex nå da hun er i forhold, Men om hun blir singel så er det greit selv om han er i forhold? De har vært sammen før, men holder ikke i lengden da de krangler så mye. Hi Anonymous poster hash: b753b...06e Selvsagt en deal breaker Anonymous poster hash: 057c3...108
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #6 Skrevet 23. desember 2015 Har han sagt at han vil ha sex med henne? Skjønner i grunnen ikke så mye av dette... Anonymous poster hash: 55601...ace
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #7 Skrevet 23. desember 2015 Jeg skjønner heller ikke dette... Han har ikke sex med henne nå? Men om hun blir singel, og dere er sammen, så vil han ha sex med henne? Om så... vil du være med en mann som egentlig vil ha en annen dame? Som kun er sammen med deg fordi han ikke får henne? Mye rart... Anonymous poster hash: 38b2d...300
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #9 Skrevet 23. desember 2015 fortid er fortid tenker jeg Ikke helt enig der. Man trenger ikke være nære venner med eksene sine som man har hatt sex med i mange år og enda ikke har kommet over. De har ikke barn sammen, hva er vitsen med å opprettholde kontakten da? Og til HI - for MEG hadde det vært kroken på døra om en mann spurte men om det var OK å ha sex med venninna si mens vi var sammen. Jeg har blitt bedratt av flere, også min egen mann, som nettopp har hatt sex med venninne som han hadde forhistorie med (som jeg ikke visste om), så nei, man spør da virkelig ikke om man kan ha sex med andre mens man selv er i forpliktende forhold! Anonymous poster hash: 2e2cb...4c6
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #10 Skrevet 23. desember 2015 Selvsagt ikke greit. Jeg er i hvertfall ingen dørmatte. Anonymous poster hash: d9a96...3aa
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #11 Skrevet 23. desember 2015 Dere er ikke på god vei til å bli sammen, du er en god nr 2 dersom det ikke fungerer nok en gang med eksen. En ekstremt dårlig måte å starte et forhold på. Finn deg en som kun ser deg, og glemmer alle andre. Anonymous poster hash: 3c1ca...877
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #12 Skrevet 23. desember 2015 Puler han andre er han ikke forelsket i deg! Hallo, tenk å spørre om noe sånt.... Du fortjener bedre Anonymous poster hash: beb48...60c
Elsker livet Skrevet 23. desember 2015 #13 Skrevet 23. desember 2015 Jeg hadde ikke innledet et forhold til noen som har eller ønsker å ha sex med andre.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #14 Skrevet 23. desember 2015 Puler han andre er han ikke forelsket i deg! Hallo, tenk å spørre om noe sånt.... Du fortjener bedre Anonymous poster hash: beb48...60c Takk. Begynner å bli mange som sier det. Har to forhold bak meg ikke noe bedre de. HI Anonymous poster hash: b753b...06e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå