Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #1 Skrevet 23. desember 2015 Hva er det med folk som føler de må proklamere for hele verden at de har blitt sååå syke rett før jul. Og hvor ubeleilig det er da... Folk som aldri ellers skriver på fb at de dessverre er syke. Jeg tror de prøver å beklage overfor seg selv og alle andre at de lyver seg syke for å bli ferdige til jul. Anonymous poster hash: 5b33b...b08
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #2 Skrevet 23. desember 2015 Vel, det føles liksom kjipere å bli syk like før jul når det er så mye som skal fikses og ordnes. Vi har vært syke i en måneds tid nå, og jeg har bare så vidt klart å få gavene til barna i hus. Både jeg og sønnen har lungebetennelse og går på antibiotika, og er jeg heldig får jeg i hvertfall treet opp i dag. Så mye for juleforberedelser. Pepperkakehuset er halvveis pynta og ikke montert. Så nei, her er det ikke snakk om å lyve på seg noen sykedager for å bli ferdig til jul. Dessuten ligger all jobben og venter på meg, det blir mer å gjøre når jeg kommer tilbake. Ikke har jeg skrevet noe på Facebook heller for den saks skyld. Hadde veldig gjerne heller vært syk i oktober, når ikke jula sto rett for døra. Anonymous poster hash: 708b2...033
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #3 Skrevet 23. desember 2015 Det er faktisk en viktig problemstilling.... Jeg har vært leder for en større virksomhet og jeg så at sykefraværet var høyere i juli og desember. Jeg fikk faktisk forklaringen rett opp i fleisen fra en ansatt (i et møte). Det var jo så mye å styre med til jul... Hvis man "ordner" seg syk, så må man heller senke kravene! Anonymous poster hash: 12415...81f
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #4 Skrevet 23. desember 2015 På seg selv, kjenner man andre... Anonymous poster hash: 60ed9...49d
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #5 Skrevet 23. desember 2015 Jeg er også klar over at sykefraværet ofte er høyere rundt juletider, på samme måte som folk merkelig nok ofte er syke søndags formiddag... Men i mitt tilfelle er vi faktisk syke, og jeg hadde mer enn gjerne vært på jobb! Og det irriterer meg at folk kanskje tror jeg skulker unna for å fikse hjemme. Jeg får jo ikke gjort en dritt her! Anonymous poster hash: 708b2...033
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #6 Skrevet 23. desember 2015 Pleier det ikke å gå litt ekstra sykdom i desember da? Jeg har i alle fall vært hjemme med sykt barn nesten halve måneden, og det er så absolutt ikke frivillig. Hun har gått glipp av både luciafeiring og nissefest stakkar. Heldigvis frisk til jul da. Anonymous poster hash: be6f4...b75
Firekids Skrevet 23. desember 2015 #7 Skrevet 23. desember 2015 Hos oss er folk sykere i ferien, for da får kroppen endelig ro til å kjenne etter.
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. desember 2015 #8 Skrevet 23. desember 2015 På jobb hos oss har mange vært syke nå. Felles for de alle er at de har hangla ganske lenge... selv har jeg vært dårlig i halvannen uke, ungene har vært sjuke, mannen er sjuk nå... men vi har vært på jobb da. Jeg har ikke orka å gjort noe hjemme uansett
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #9 Skrevet 23. desember 2015 Vi har ikke hatt sykdom en eneste dag i hele familien. Eneste vi har gjort for å beskytte oss er at ale har tatt influensavaksinen, men den beskytter jo egentlig kun mot influensa. Anonymous poster hash: 60ed9...49d
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #10 Skrevet 23. desember 2015 Det er jo sesong for sykdom nå. Jeg hadde omgangssyken i fjor (riktignok i romjulen), og i dag ser det faktisk ut som samme skiten bryter ut igjen Deler ikke slikt på Facebook, men frustrasjonen er sinnsykt stor! Anonymous poster hash: 7a178...8f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå