Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #1 Skrevet 23. desember 2015 For ente natten på rad så våkner jeg pga smerter!! Sjukt irriterende å få redusert søvnen natt etter natt pga de hersens smertene!! Redusert nattesøvn fører til at jeg blir mindre opplagt og takler dårligere smertene på dagen, som igjen gjør at jeg sover dårligere så fungerer jeg dårligere på dagtid osv!!! Jeg ønsker meg en kur til jul!!! Jeg lover jeg skal bruke resten av livet på å bare være god hvis jeg bare kan slippe sette natt etter natt, dag etter, år etter år!!! Anonymous poster hash: 71d3a...058
Grovmel Skrevet 23. desember 2015 #2 Skrevet 23. desember 2015 For ente natten på rad så våkner jeg pga smerter!! Sjukt irriterende å få redusert søvnen natt etter natt pga de hersens smertene!! Redusert nattesøvn fører til at jeg blir mindre opplagt og takler dårligere smertene på dagen, som igjen gjør at jeg sover dårligere så fungerer jeg dårligere på dagtid osv!!! Jeg ønsker meg en kur til jul!!! Jeg lover jeg skal bruke resten av livet på å bare være god hvis jeg bare kan slippe sette natt etter natt, dag etter, år etter år!!!Anonymous poster hash: 71d3a...058 fordi du er gravid eller?
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #3 Skrevet 23. desember 2015 For ente natten på rad så våkner jeg pga smerter!! Sjukt irriterende å få redusert søvnen natt etter natt pga de hersens smertene!! Redusert nattesøvn fører til at jeg blir mindre opplagt og takler dårligere smertene på dagen, som igjen gjør at jeg sover dårligere så fungerer jeg dårligere på dagtid osv!!! Jeg ønsker meg en kur til jul!!! Jeg lover jeg skal bruke resten av livet på å bare være god hvis jeg bare kan slippe sette natt etter natt, dag etter, år etter år!!!Anonymous poster hash: 71d3a...058 fordi du er gravid eller? Nei, fordi jeg er kronisk syk. Der utviklet seg i siste svangerskap. Anonymous poster hash: 71d3a...058
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #4 Skrevet 23. desember 2015 Mager trøst at vi er mange i samme båt. Det gjelder å finne en måte å leve med de plagene man har og finne det rette aktivitetsnivået ifht dette. Jeg selv ønsker meg en operasjon til jul, men dessverre er ikke den operasjonen jeg trenger "funnet opp" enda. MEN det er jo lov å håpe at jeg kanskje skal få en bra alderdom når "noen" finner ut at de skal "finne opp" denne operasjonen. Anonymous poster hash: 5cf26...9e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå