Gå til innhold

er dette ett dame forum


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står at siden heter klikk, altså ikke dame, jente.no etc. Hvorfor er det bare damer her på forumet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står at siden heter klikk, altså ikke dame, jente.no etc. Hvorfor er det bare damer her på forumet?

Siden det er flest damer som har barn i magen? (I alle fall her jeg kommer fra) ;)

Og... siden heter... Tadaaa "Barn i magen"

 

 

Anonymous poster hash: b96f3...fac

Skrevet

 

Det står at siden heter klikk, altså ikke dame, jente.no etc. Hvorfor er det bare damer her på forumet?

Siden det er flest damer som har barn i magen? (I alle fall her jeg kommer fra) ;)

Og... siden heter... Tadaaa "Barn i magen" Anonymous poster hash: b96f3...fac

Joda, klar over det. Damen min som er gravid liker ikke google/forum etc. Men jeg gjør det, må da være andre karer som også gjør det:p spesielt siden mitt kjønn skjelden prater med hverandre om slike tema på orntlig.

Skrevet

 

Det står at siden heter klikk, altså ikke dame, jente.no etc. Hvorfor er det bare damer her på forumet?

Siden det er flest damer som har barn i magen? (I alle fall her jeg kommer fra) ;)

Og... siden heter... Tadaaa "Barn i magen"

 

 

Anonymous poster hash: b96f3...fac

 

 

Dinbaby og Barn i magen har felles anonymforum.

Jeg er kun på Dinbaby.com. Så spørsmålet fra HI er ikke så dumt.

 

Anonymous poster hash: ed8d7...833

Skrevet

 

 

Det står at siden heter klikk, altså ikke dame, jente.no etc. Hvorfor er det bare damer her på forumet?

Siden det er flest damer som har barn i magen? (I alle fall her jeg kommer fra) ;)

Og... siden heter... Tadaaa "Barn i magen" Anonymous poster hash: b96f3...fac

Joda, klar over det. Damen min som er gravid liker ikke google/forum etc. Men jeg gjør det, må da være andre karer som også gjør det:p spesielt siden mitt kjønn skjelden prater med hverandre om slike tema på orntlig.

 

 

Det er et eget pappaforum her, men ellers finner du flere menn her på anonym i blant også :)

 

Anonymous poster hash: ed8d7...833

Skrevet

 

 

Det står at siden heter klikk, altså ikke dame, jente.no etc. Hvorfor er det bare damer her på forumet?

Siden det er flest damer som har barn i magen? (I alle fall her jeg kommer fra) ;)

Og... siden heter... Tadaaa "Barn i magen" Anonymous poster hash: b96f3...fac

Joda, klar over det. Damen min som er gravid liker ikke google/forum etc. Men jeg gjør det, må da være andre karer som også gjør det:p spesielt siden mitt kjønn skjelden prater med hverandre om slike tema på orntlig.
Da kan kanskje en av ditt kjønn eller du opprette et forum for ventende fedre?

 

 

Anonymous poster hash: 13d20...286

Skrevet

 

 

 

Det står at siden heter klikk, altså ikke dame, jente.no etc. Hvorfor er det bare damer her på forumet?

Siden det er flest damer som har barn i magen? (I alle fall her jeg kommer fra) ;)

Og... siden heter... Tadaaa "Barn i magen" Anonymous poster hash: b96f3...fac

Joda, klar over det. Damen min som er gravid liker ikke google/forum etc. Men jeg gjør det, må da være andre karer som også gjør det:p spesielt siden mitt kjønn skjelden prater med hverandre om slike tema på orntlig.
Da kan kanskje en av ditt kjønn eller du opprette et forum for ventende fedre? Anonymous poster hash: 13d20...286

Fant faktisk ett forum for fedre. Lite action der i forhold til her ser det ut som. Jaja, er da pina ikke nøye uansett:)

Skrevet

 

 

 

Det står at siden heter klikk, altså ikke dame, jente.no etc. Hvorfor er det bare damer her på forumet?

Siden det er flest damer som har barn i magen? (I alle fall her jeg kommer fra) ;)

Og... siden heter... Tadaaa "Barn i magen" Anonymous poster hash: b96f3...fac

Joda, klar over det. Damen min som er gravid liker ikke google/forum etc. Men jeg gjør det, må da være andre karer som også gjør det:p spesielt siden mitt kjønn skjelden prater med hverandre om slike tema på orntlig.
Da kan kanskje en av ditt kjønn eller du opprette et forum for ventende fedre?

 

 

Anonymous poster hash: 13d20...286

 

 

Hvorfor så surmaga mot HI?

Det finnes allerede, men både skravle og anonymforum er uansett også for fedre!

 

Anonymous poster hash: ed8d7...833

Skrevet

 

 

 

 

 

Det står at siden heter klikk, altså ikke dame, jente.no etc. Hvorfor er det bare damer her på forumet?

Siden det er flest damer som har barn i magen? (I alle fall her jeg kommer fra) ;)

Og... siden heter... Tadaaa "Barn i magen" Anonymous poster hash: b96f3...fac

Joda, klar over det. Damen min som er gravid liker ikke google/forum etc. Men jeg gjør det, må da være andre karer som også gjør det:p spesielt siden mitt kjønn skjelden prater med hverandre om slike tema på orntlig.
Da kan kanskje en av ditt kjønn eller du opprette et forum for ventende fedre?

 

 

Anonymous poster hash: 13d20...286

Hvorfor så surmaga mot HI?

Det finnes allerede, men både skravle og anonymforum er uansett også for fedre!

 

Anonymous poster hash: ed8d7...833

Var ingen ting surt i mitt forslag. Hjelper det om jeg slenger på en 😃

Greit at jeg syns ditt svar var feil og dømmende? For det er det.

 

Anonymous poster hash: 13d20...286

Skrevet

Fedre og kommende fedre bør da være like velkomne her på forumet som det mødre eller kommende mødre er!

 

Har sett her tidligere også at det er en del som ikke liker at menn blir synlige her inne. Vil tro det er damer som har problemer med menn også i det virkelige liv.

 

Jeg tenker det kan være sunt å få litt meninger fra menn her inne innimellom også.



Anonymous poster hash: 995fa...111
Skrevet

 

Det står at siden heter klikk, altså ikke dame, jente.no etc. Hvorfor er det bare damer her på forumet?

Siden det er flest damer som har barn i magen? (I alle fall her jeg kommer fra) ;)

Og... siden heter... Tadaaa "Barn i magen"

 

 

Anonymous poster hash: b96f3...fac

Men viss ein skal vere litt flisespikker så har vel menn som skal bli fedre også barn i magen, berre at det er i ein annan mage, men det er jo deira barn som ligg i magen til dama/kona/sambuaren/kjæresten;-). (Merkelig situasjon å vere i igrunn. Men nokså normalt;-))

Skrevet

Haha, kjæresten min var innom her for å kikke, og sa "Dette er mørkt. Veldig mørkt. Veldig. Veldig. Mørkt."

Så er vel mest for damer ja.

 

Anonymous poster hash: 76537...712

Skrevet

Mannen min leser her daglig, men skriver aldri.

 

Anonymous poster hash: 4ccc6...0dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...