Grovmel Skrevet 23. desember 2015 #1 Skrevet 23. desember 2015 Ser ut til at mitt innlegg av samme tema ble slettet, prøver på nytt. I kveld kastet hun juletre ut av døra fordi jeg (mann) ikke fant juletrepynten og fikk bra med skjenn fordi jeg ikke har fått fingeren ut av baken før nå (vi skal bort og feire jul noen dager). . Er ca uke 20 og 0 utbrudd til nå. Jeg takler drama dårlig. Kan jeg forvente dette fremover nå?
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #2 Skrevet 23. desember 2015 Om du ikke gjør det til en uvane/vane å dra juletrær inn i hus i hytt og pine, tror jeg du skal klare å unngå denne atferden de neste seks månedene God jul far! I krigstider, tenk at disse grusomme hormonene er det som "bygger" den fantastiske babyen deres det går over! Anonymous poster hash: 45408...0ba
Grovmel Skrevet 23. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2015 Om du ikke gjør det til en uvane/vane å dra juletrær inn i hus i hytt og pine, tror jeg du skal klare å unngå denne atferden de neste seks månedene God jul far! I krigstider, tenk at disse grusomme hormonene er det som "bygger" den fantastiske babyen deres det går over! Anonymous poster hash: 45408...0ba Hennes far som drasser slikt inni hus. Bryr meg lite om julepynt og er litt slapp/lat om dagene (jobber natt). Har problemer med å ta små ting særiøst, så jeg prøver å tulle det bort, noe som funket før itiden men gjorde vondt værre nå. Fikk ikke godnat melding for første gang på jobb. Men ja, du sier noe der:) jeg bare haaaaaaaaaaater kJefting og krangel. Blir aldrig sint selv, irriterende det oxo sikkert.
beef sister Skrevet 23. desember 2015 #4 Skrevet 23. desember 2015 Du kan nok forvente det hvis hun er en like stor drama queen som du fremstiller henne som.
Grovmel Skrevet 23. desember 2015 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2015 Du kan nok forvente det hvis hun er en like stor drama queen som du fremstiller henne som. Huff huff. Nei vanligvis ikke, hun har ikke til vane å kjefte til vanlig. Har vel hatt 2 episoder før på 3år (med ok grunn). Er det ikke vanlig at damer blir litt sånn her ved graviditet?
beef sister Skrevet 23. desember 2015 #6 Skrevet 23. desember 2015 Du kan nok forvente det hvis hun er en like stor drama queen som du fremstiller henne som.Huff huff. Nei vanligvis ikke, hun har ikke til vane å kjefte til vanlig. Har vel hatt 2 episoder før på 3år (med ok grunn). Er det ikke vanlig at damer blir litt sånn her ved graviditet? Vanlig å oppføre seg som en drittunge? Noen ser kanskje en graviditet som en unnskyldning, ja.
Grovmel Skrevet 23. desember 2015 Forfatter #7 Skrevet 23. desember 2015 Du kan nok forvente det hvis hun er en like stor drama queen som du fremstiller henne som.Huff huff. Nei vanligvis ikke, hun har ikke til vane å kjefte til vanlig. Har vel hatt 2 episoder før på 3år (med ok grunn). Er det ikke vanlig at damer blir litt sånn her ved graviditet? Vanlig å oppføre seg som en drittunge? Noen ser kanskje en graviditet som en unnskyldning, ja. Ok, ikke vet jeg. Aldrig vært hormonell, svimmel og hatt vondt i hode annen hver dag. Bare lurer på hvor vanlig de der hormon greiene er:d
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #8 Skrevet 23. desember 2015 Grovmel... du solgte dama di billig til ulvene nå Du kommer bare til å få svar som: Dette er ikke normalt Hun er barnslig Jeg har aldri vært sånn (for her inne er de fleste perfekte ) Flytt fra henne NÅ! Hun er psykopat. Hi, du er ikke mann, du er dame og skriver om mannen din. Eller, enda bedre, du er mann, men det var du som kastet ut treet. Hvordan kan du få barn med en sånn dame? Osv, osv... Hormoner er normalt i en graviditet! Hvordan folk med hormoner oppfører seg er forskjellig... Noen gråter i ni mnd, noen surmuler, noen kaster trær, noen ligger på gulvet å hyler, noen lager ikke noe leven i det hele tatt. Ta en god kikk på deg selv, trenger hun mer hjelp? Er det noe du kan gjøre for å gjøre dagene lettere. For jeg har en mann som sitter i soffan og spiser potetgull og nynner julesanger, mens jeg gjør ALT! Kunne kverket han! Og hadde det ikke vært for barna hadde jeg ikke tatt ut en eneste julekule!!! Anonymous poster hash: 45408...0ba
Grovmel Skrevet 23. desember 2015 Forfatter #9 Skrevet 23. desember 2015 Grovmel... du solgte dama di billig til ulvene nå Du kommer bare til å få svar som: Dette er ikke normalt Hun er barnslig Jeg har aldri vært sånn (for her inne er de fleste perfekte ) Flytt fra henne NÅ! Hun er psykopat. Hi, du er ikke mann, du er dame og skriver om mannen din. Eller, enda bedre, du er mann, men det var du som kastet ut treet. Hvordan kan du få barn med en sånn dame? Osv, osv... Hormoner er normalt i en graviditet! Hvordan folk med hormoner oppfører seg er forskjellig... Noen gråter i ni mnd, noen surmuler, noen kaster trær, noen ligger på gulvet å hyler, noen lager ikke noe leven i det hele tatt. Ta en god kikk på deg selv, trenger hun mer hjelp? Er det noe du kan gjøre for å gjøre dagene lettere. For jeg har en mann som sitter i soffan og spiser potetgull og nynner julesanger, mens jeg gjør ALT! Kunne kverket han! Og hadde det ikke vært for barna hadde jeg ikke tatt ut en eneste julekule!!!Anonymous poster hash: 45408...0ba takker, er jo ett bra svar d der da:) er ganske lat og stresser lite selv, gjør ting i siste liten. Vanskelig vane å snu for mange karer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå