Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #1 Skrevet 22. desember 2015 Etter å ha hatt flere barn i barnehagen, har jeg merket at 90 % av dem som jobber i de ulike barnehagene ser ut til å være noe overvektige. Er det bare her jeg bor, eller er det slik flere steder? (Ikke for å fornærme noen, synes bare det kunne være interessant å finne ut...) Anonymous poster hash: cfe58...2ba
❤lille stjerne❤ Skrevet 22. desember 2015 #2 Skrevet 22. desember 2015 Det er både tykke og tynne og noen midt i mellom i de to barnehagene i nærheten av oss.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #3 Skrevet 22. desember 2015 Her er det både og. Men de fleste damene har noen kilo ekstra. Men nå skal det sies at det er ikke så unaturlig i befolkningen generelt, da. Et økende problem i den vestlige verden at befolkningen veier mer enn den burde. Kanskje de er så utslitte etter jobb at de ikke orker være aktive? Anonymous poster hash: 99853...813
februarprins2013 Skrevet 22. desember 2015 #4 Skrevet 22. desember 2015 alle de som er på avd til barnet mitt er tynne, bare en som har noen kilo ekstra
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #5 Skrevet 22. desember 2015 Jobber selv i barnehage, er normalt slank og trener mye. På jobben er de fleste av damene tynne/ greit hold, ingen overvektige.. Anonymous poster hash: 6d164...1a5
lisa2 Skrevet 22. desember 2015 #6 Skrevet 22. desember 2015 Det er ingen overvektige der jeg jobber eller der jeg har hatt barna mine. Det er faktisk ingen i noen av Bhg i nærområdet. Dette er i Oslo da, kanskje det er anderledes på bygda?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #7 Skrevet 22. desember 2015 Etter å ha hatt flere barn i barnehagen, har jeg merket at 90 % av dem som jobber i de ulike barnehagene ser ut til å være noe overvektige. Er det bare her jeg bor, eller er det slik flere steder? (Ikke for å fornærme noen, synes bare det kunne være interessant å finne ut...) Anonymous poster hash: cfe58...2ba Hva i alle dager er interessant med det? Anonymous poster hash: f2cf8...b4c
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #8 Skrevet 22. desember 2015 Lett blanding. Men syns man kan holde vekta sånn passe ned. Man er forbilder for barna. Litt er jo ok. Men ikke sånn at man ikke greier henge med i det hele tatt og ikke rekker fatt i barna om de stikker av. Høres slem ut nå altså, men det er jo ikke bra å være alt for stor Anonymous poster hash: a02cc...76f
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #9 Skrevet 23. desember 2015 I vår barnehage er alle slanke/normalvektige. Og de er noen sprekinger. På turer flere ganger i uka med ungene, de går og går. Fettet når ikke å feste seg på noen der. Anonymous poster hash: bcc9d...976
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #10 Skrevet 23. desember 2015 Etter å ha hatt flere barn i barnehagen, har jeg merket at 90 % av dem som jobber i de ulike barnehagene ser ut til å være noe overvektige. Er det bare her jeg bor, eller er det slik flere steder? (Ikke for å fornærme noen, synes bare det kunne være interessant å finne ut...) Anonymous poster hash: cfe58...2ba Nå blir jo alle generelt større og større, så at de ansatte i bhg vokser i bredden også er vel sansynlig. Men ikke mer enn andre folk. Ikke som jeg har lagt merke til hvertfall. Er nok tilfeldig der du bor. Anonymous poster hash: ca627...7c0
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #11 Skrevet 23. desember 2015 Det er ingen overvektige der jeg jobber eller der jeg har hatt barna mine. Det er faktisk ingen i noen av Bhg i nærområdet. Dette er i Oslo da, kanskje det er anderledes på bygda? Det er nok det. Alle vet jo at i Oslo er alle tynne, mens på bygda er alle feite. Sånn har det jo alltid vært! Anonymous poster hash: 2fe8d...e5e
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #12 Skrevet 23. desember 2015 Hehehehe. Her er samtlige i vår barnehage tynne ihvertfall Anonymous poster hash: 357f1...b1a
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #13 Skrevet 23. desember 2015 Etter å ha handlet på flere dagligvarebutikker, har jeg lagt merke til at det er mange overvektige. Etter å ha vært i møte på kommunen, har jeg lagt merke til at det er flere overvektige. Etter å ha vært innom fisketorget, har jeg lagt merke til at det er flere overvektige. Etter å ha vært og spist på en god restaurant, har jeg lagt merke til at det er flere overvektige. Etter å ha vært innom trafikketaten, har jeg lagt merke til at det er flere overvektige. Etter å ha hatt skolebarn, har jeg lagt merke til flere overvektige lærere. Ette rå ha reist rundt i verden, har jeg lagt merke til flere overvektige. Tjukkaser finnes overalt. Nek! Anonymous poster hash: a027f...9e8
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #14 Skrevet 23. desember 2015 Det er ingen overvektige der jeg jobber eller der jeg har hatt barna mine. Det er faktisk ingen i noen av Bhg i nærområdet. Dette er i Oslo da, kanskje det er anderledes på bygda? Det er nok det. Alle vet jo at i Oslo er alle tynne, mens på bygda er alle feite. Sånn har det jo alltid vært! Anonymous poster hash: 2fe8d...e5e Det er nesten dobbelt så mange tjukkinger på bygda enn i Oslo http://www.nrk.no/norge/mer-overvekt-pa-bygda-enn-i-byen-1.7998866 Anonymous poster hash: 5a651...fb9
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #15 Skrevet 23. desember 2015 Ingen overvektige i vår barnehage Anonymous poster hash: 4c663...eb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå