Gå til innhold

noen som har opplevd lignende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

heihei. 

Jeg har et lite spørsmål, jeg hadde mensen 17 november. 17 dager etter dette begynnte jeg å blø igjen, men bare litt ved do besøk, lyse rød farge, også litt lysebrunt noen dager. trengte ikke bruke bind eller ob. Har nå vert av og på med denne blødningen i mange dager.hadde har på fredag, ingen mens å se. kan dette ha vært en festeblødnin? Eg tok en test i går, den var negativ. Har vert prøvere i 1 år, å kjenner tolmodigheten min tar snart slutt.. håper noen har lignende erfaringer, dere vil dele med meg. takk på forhånd. 

Anonymous poster hash: cfab9...d6f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ha vært festeblødning, noen har jo mer av det enn andre. Krysser fingrene for deg :)

Anonymous poster hash: 47851...ca9
Skrevet

Takk . Håper du har rett :) 

Andre som har erfaring med festeblødning? `rar` mensen eller hva det er eg har hatt ? =P

Anonymous poster hash: cfab9...d6f
Skrevet

Høres veldig ut som festeblødning.
Samtidig burde graviditetstesten vært positiv nå.

Vær litt obs på svangerskap utenfor livmoren. Lav og sakte hcgstigning og småblødninger er første symptomer på det. Får du plutselig sterke smerter må du komme deg på legevakten.

Ville nok uansett bestilt time til fastlegen eller gyn. Hvis du ikke er gravid, og du ikke pleier å ha slike blødninger, så bør du få sjekket opp i det.

Krysser fingre :) 

Anonymous poster hash: 4c03f...454

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...