Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #1 Skrevet 22. desember 2015 Det har jo blitt diskutert mange ganger her inne om man skal ta ned dolokket etter seg, og det virker som at dette er en selvfølge hos de aller aller fleste her. Veldig få som sier at det gjør de ikke. Det jeg da lurer litt på, er hvor det blir av alle disse menneskene som sier det er uhørt å ikke gjøre det. Ca 9 av 10 ganger når jeg er på andre toalett enn mitt eget så er dolokket ikke lagt ned. Da er det noe som ikke stemmer helt, når det virker som omtrent 100% sier de alltid tar ned dolokket... Anonymous poster hash: 7d026...698
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #2 Skrevet 22. desember 2015 Tar absolutt ikke ned dolokket! Hvorfor skulle jeg.? Ikkw lyst å ta mer på doen enn nødvendig. Når lokket er nede vet du at noen har bæsjet :/ Anonymous poster hash: a4ab9...7dd
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #3 Skrevet 22. desember 2015 Liv og lære er ofte to vidt forskjellige ting, vet du Mange mener det er viktig å fremstå politisk riktig - til og med på et anonymforum Jeg tar lokket ned de fleste ganger, synes det er greiest mtp. hygiene, men gidder ikke å hisse meg opp om det ikke er lagt ned av andre. Har ellers registrert det samme som deg Anonymous poster hash: 90994...22a
klg,2 boys now:) Skrevet 22. desember 2015 #4 Skrevet 22. desember 2015 Det skal alltid ned.meget skjeldent at jeg har vært hos noen og lokket har vært oppe. Hørte av en rørlegger en gang at det var en enkel måte og sikre seg for skadedyr.
Elsker livet Skrevet 22. desember 2015 #5 Skrevet 22. desember 2015 Her er det barna som lar dolokket stå. Ofte har de ikke skylt ned etter seg heller.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #6 Skrevet 22. desember 2015 Jeg legger ned lokket før jeg trekker ned så ikke bæsjebakteriene skal fly veggimellom rundt doen når det spyles, når spylingen er over tar jeg lokket opp igjen for å sjekke om det ble bremsespor Anonymous poster hash: a0348...b18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå