Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #1 Skrevet 22. desember 2015 Nå er jeg sur og hormonell for første gang. Mannen har vært i en hektisk og stressende jobbperiode. MYE overtid siste tre måneder. Jeg er gravid med nr tre og veldig dårlig. Jeg har hatt bortimot alt ansvar for unger og hus, all julehandel i tillegg til 90 % jobb. Greit. Jeg har tatt julevask litt etter litt, men tenkte at helgevasken tar vi idag. Tar lett på det siden situasjonen er som den er. Mannen min gikk på fri idag. Og vi var enige om å gjøre ferdig vaskingen. Så ramler det inn med folk- svigerfamilien. Så etter å ha støvsuget i 30 minutt havnet mannen i sofaen med øl sammen med svigerfar. Nå har de sittet der i 4 timer. Og jeg stresser rundt og vasker. SUR!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: 9fbab...571
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #2 Skrevet 22. desember 2015 Be mannfolka hjelpe deg, da vel! Eller gjør din del og overlat mannens del til etter at svigerfar har gått eller i morgen. Forstår irritasjonen. Jeg kan tenke meg at svigerfar kanskje er kastet ut hjemmefra for at kona vil gjøre sitt hjemme - alternativt at svigerfar har rømt hjemmefra for å slippe å gjøre sin del. Førstnevnte - få begge mannfolka i arbeid. Siste - få mannfolka i arbeid Anonymous poster hash: 5db14...38f
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #3 Skrevet 22. desember 2015 Og si noe sånt som.... Pausen over gutter, skal det bli jul her så må dere hjelpe til, du tar xxxx og du gjør xxxx. Anonymous poster hash: 5db14...38f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå