Gå til innhold

Gi kalender eller droppe det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi pleier hvert år i gi en månedskalender i gave til besteforeldrene fra barnebarna. La merke til i fjor at kalenderen vi ga svigerforeldrene mine bare lå slengt i 7-8 måneder før de Tok den i bruk.Jeg har allerede gitt svigermor en fotokalender for 2016 siden hun er så glad i fine naturbilder. Er det da dumt å droppe å gi den av barnebarna? Vi bestilte nemlig en for lite og skulle ha en selv, og hvis de allikevel ikke bruker den...😬

 

Anonymous poster hash: 9aacc...c28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville absolutt beholdt den selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...