Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 22. desember 2015 #1 Skrevet 22. desember 2015 Jeg vet at dette er en filleting å klage over men mannen har kjøpt feil juletre 😡 Vi har vært sammen i 10 år og har alltid kjøpt edelgran og nå kom han hjem med gran. Og jeg hater det! Men jeg må bare smile pent og pynte det masse, men det kommer til å irritere meg hele julaften. Sånn går det når man sender mannen ut for å handle...
skinnfilla Skrevet 22. desember 2015 #2 Skrevet 22. desember 2015 Greit å klage her isteden for til mannen😉 Han er nok strålende fornøyd med egen innsats og aner ikke forskjell på edelgran og vanlig😂 Men jeg er veldig enig med deg🎄
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #3 Skrevet 22. desember 2015 De er virkelig håpløse! Prøvde å vise min eksmann hvordan man hang opp tøy i 10 år, til ingen nytte. Du har min dypeste sympati! Anonymous poster hash: 846bc...781
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #4 Skrevet 22. desember 2015 Vel, skjønner at det er irriterende, men jeg kan jo prøve å sette det litt i perspektiv likevel Så heldig du er som har en mann som drar ut og fikser slikt selv! Slik var ikke min... Nå sitter jeg her full av lungebetennelse og har ikke fått ordnet noe som helst i huset før jul. Foruten adventsstaken og et par duker og tre nisser jeg satte frem første advent. Jeg og barnet har vært syke hele måneden. Skulle så gjerne hatt det koselig i stedet, med mulighet til å rydde og vaske her og gjøre det fint til julaften. I morgen MÅ jeg klare å komme meg i kjelleren og hente treet i det minste. Blæh. Anonymous poster hash: 01f26...e08
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #5 Skrevet 22. desember 2015 Jeg vet at dette er en filleting å klage over men mannen har kjøpt feil juletre 😡 Vi har vært sammen i 10 år og har alltid kjøpt edelgran og nå kom han hjem med gran. Og jeg hater det! Men jeg må bare smile pent og pynte det masse, men det kommer til å irritere meg hele julaften. Sånn går det når man sender mannen ut for å handle... Å kjære vene... Snakk om å ha problemer! Anonymous poster hash: 9676a...aa0
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 22. desember 2015 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2015 Jeg vet at dette er en filleting å klage over men mannen har kjøpt feil juletre 😡 Vi har vært sammen i 10 år og har alltid kjøpt edelgran og nå kom han hjem med gran. Og jeg hater det! Men jeg må bare smile pent og pynte det masse, men det kommer til å irritere meg hele julaften. Sånn går det når man sender mannen ut for å handle... Å kjære vene... Snakk om å ha problemer! Anonymous poster hash: 9676a...aa0 Har du aldri små problemer du eller?😝
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #7 Skrevet 22. desember 2015 Men gran er jo mye koseligere enn edelgran! Edelgran er pent, men får aldri den riktige juletrelukten🎄 Anonymous poster hash: 1350b...81c
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #8 Skrevet 22. desember 2015 Haha, her er det omvendt. Det eneste som er viktig for meg er at det er vanlig gran (gjerne litt krokete..), men han kom hjem med edelgran.. Ikke samme sjarm eller ordentlig granlukt. Men jeg overlever det vel. Bor du i Tromsø så kan vi bytte?? 😂 Anonymous poster hash: bde47...a9c
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #9 Skrevet 22. desember 2015 Jeg vet at dette er en filleting å klage over men mannen har kjøpt feil juletre 😡 Vi har vært sammen i 10 år og har alltid kjøpt edelgran og nå kom han hjem med gran. Og jeg hater det! Men jeg må bare smile pent og pynte det masse, men det kommer til å irritere meg hele julaften. Sånn går det når man sender mannen ut for å handle... Å kjære vene... Snakk om å ha problemer! Anonymous poster hash: 9676a...aa0 Har du aldri små problemer du eller?😝 Å joda, men dem rister jeg av meg og går videre. Jeg lar meg i alle fall ikke irritere i dagevis av uviktige ting. Anonymous poster hash: 9676a...aa0
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #10 Skrevet 22. desember 2015 KLAGEINNLEGG (!!) Anonymous poster hash: 1efbf...7b5
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #11 Skrevet 22. desember 2015 KLAGEINNLEGG (!!) Anonymous poster hash: 1efbf...7b5 Tror mellomrommet er til så vi selv kan sette inn det ordet vi ønsker Jeg begynner: Klagetruseinnlegg Din tur! Anonymous poster hash: 4aa78...b51
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #12 Skrevet 22. desember 2015 Av alle klageinnlegg så er jo dette et av de søtere Du gjør det jo ikke til et større problem enn det er. Og du løser det til neste år ved å la mannen få delta når grana skal ut av stua igjen - la ham få være med på å rydde opp alle barnålene, både i hus/bil/henger. Da tenker jeg det blir edelgran igjen neste år Anonymous poster hash: 7f648...d42
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #13 Skrevet 22. desember 2015 KLAGEINNLEGG (!!) Anonymous poster hash: 1efbf...7b5 Tror mellomrommet er til så vi selv kan sette inn det ordet vi ønsker Jeg begynner: Klagetruseinnlegg Din tur! Anonymous poster hash: 4aa78...b51 Klagebensininnlegg!! Anonymous poster hash: 3e7ac...3bc
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #14 Skrevet 22. desember 2015 Min klarer aldri å handle alt av det jeg skriver på handlelisten, selv om den inneholder bare 3-5 ting. Anonymous poster hash: 5b75f...dc3
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #15 Skrevet 22. desember 2015 Der scorer mannen min høyt. I fjor kom han hjem og fortalte at juletremannen oppgitt hadde sagt "nå er det ikke flere tre å se på" etter at han hadde saumfart hvert eneste tre. Og det var ikke få🙈 Herregud, den fyren altså. Men det skal han ha, alltid perfekt juletre😂 Anonymous poster hash: 52899...fb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå