Gå til innhold

Har dere pyntet juletreet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen pyntet for et par timer siden.Å pynte juletre er noe av det kjedeligste som finnes,synes jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi pyntet det igår ;)

Mekanikerfrue...Hvorrr er bloggen din???.

Anonymous poster hash: c1307...002

Skrevet

Syns det er utrolig mange som pynter lenge før jul, og pakker det ned umiddelbart etter juledagene. Det er veldig merkelig for meg. Vi pynter 23., og tar ned enten 13. eller 20. dag jul. Spørs hvor mye treet drysser ☺

Det synes jeg er rart!. For meg er jula ferdig 1 januar når vi skal tilbake på jobb og nytt år. Vil mye mer ha julepynt og juletre nå vi er i julemodus med julehandel, baking, etc.

Etter nyttår er det ikke mer jul for meg

Skrevet

Pyntet fredag. Mannen er engelsk, og synes det er altfor sent å pynte det den 23.

Anonymous poster hash: 40682...927

Skrevet

Vi pyntet igår, eneste dagen alle var samlet og hadde mulighet. Idag var dt bursdag i hus, og da skal ikke juleting gjøres. Imorra jobber jeg tidlig og mannen sent, hans unger eer hos moren denne uka og i morra har de planer.

Normalt sett pynts det lille julaften, men i år ble det ikke slik. Igrunn greit å ta det når vi har best mulighet.

Anonymous poster hash: 0f033...700

Skrevet

Vi pynta det i dag. :) Vi har ikkje tid i morgon, då vi har fullt program.

Skrevet

Nope. Ikke pyntet til jul og nekter å gjøre før i morgen kveld. 23 er tradisjon fra barndommen. Og den holdes det strengt på. Er noe av magien med jula å vente til 23.

Anonymous poster hash: 8e6cf...6ac

Skrevet

Vi pynter fast 22 desember. 23 desember fylles huset med folk, så det er kjekt å være ferdig pyntet til da.

Anonymous poster hash: 46bc7...beb

Skrevet

Syns det er utrolig mange som pynter lenge før jul, og pakker det ned umiddelbart etter juledagene. Det er veldig merkelig for meg. Vi pynter 23., og tar ned enten 13. eller 20. dag jul. Spørs hvor mye treet drysser ☺

Jeg er enig med deg, jula er langt fra over ved nyttår. Jula varer, i mitt hjem, til 20. dag jul, altså 13. januar. Men jeg er gammel og konservativ, har jeg skjønt.

Anonymous poster hash: cf10d...fd5

Skrevet

Pynter også egentlig tre og henger opp strømpene lille julaften. Det er "regelen" her i huset.

Men har gjort det i dag, sammen, fordi vi er invitert bort i morgen, og ikke er hjemme før sen kveld.

(Har hendt tidligere også at vi tar inn treet og setter lysene på på bittelille, men pynter det på lille julaften... Bedre med juletre en dag for tidlig, og harmonisk familie, enn å tviholde på tradisjonene og lage stress for oss selv😊)

Anonymous poster hash: e0d3f...38d

Skrevet

Ja vi pyntet det igår ;)

Mekanikerfrue...Hvorrr er bloggen din???.

Anonymous poster hash: c1307...002

Hehe, har nok ikke noe blogg jeg gitt! Vi har jo både fotballfrue og komikerfrue så vi trenger kanskje ikke enda en frue?  ;)

Skrevet

Ferdig nå😊.. Ungene er lagt. Snart kommer julenissen😊

Anonymous poster hash: 29f74...009

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...