Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #1 Skrevet 22. desember 2015 Får mme, så må vel ha med flasker og mme!? Hvordan gjør man det da, med rensing av flasker på hotellrommet? Får man kjøpt bitte små sterilisatorer ? MAM-flasker kan steriliseres i mikroen (bare å fylle de med vann), men er vel ikke vanlig at hotellrom har mikro!? Er det problematisk å ta med mme-pulver? EU-land. Vet ikke helt hvor enda, men Frankrike er veldig sannynlig.... Anonymous poster hash: aab68...000
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #2 Skrevet 22. desember 2015 De selger vel mme i Frankrike også? Behøver man virkelig sterilisere flasker til en såpass stor baby? Det gjorde ikke jeg i alle fall. Le lelighet istedet for hotellrom, så har dere full kjøkkenutrustning. Anonymous poster hash: 3676b...c84
Tantrum Skrevet 22. desember 2015 #3 Skrevet 22. desember 2015 Senk skuldrene, det er ikke jungelen du skal til.... Du får ta med MME og du får kjøpt MME i hele verden (kjente merker som bl.a nestle). Mange hotellrom har mikro evt vannkoker. Slikt kan du sjekke ut på forhånd og varsle om, Så får du evt kjøpe oppvaskmiddel og vaske. Det går nok helt fint når barnet er så stort. Bruk vann fra flaske (kjøpevann) og nyt ferien
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #4 Skrevet 22. desember 2015 Hva med en ferieleilighet med kjøkken? Vi reiste forresten til syden da vår var 9 mnd og det er det dummeste vi gjorde. Det var ikke supervarmt, ca 28 grader, men de skal jo ikke være i direkte lys så vi gikk fra skygge til skygge. Han ville bare krype overalt, og gulv og bakke i syden er varme og skitne og sanden var for varm at han skulle krabbe der med hendene. Jeg sier ikke at det gjelder for dere,men greit å ha i bakhodet Anonymous poster hash: 36eb6...f9d
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #5 Skrevet 22. desember 2015 Jeg gir mme uten melk, fra apotek.,vet ikke om det selges overalt? Sikkert. Anonymous poster hash: aab68...000
Gjest Antarctica Skrevet 22. desember 2015 #6 Skrevet 22. desember 2015 Du trenger ikke sterilisere flaskene. Når barnet er 8-9 måneder kryper de rundt på gulvet og får basillusker på seg i massevis. Og de tar også til seg annen mat enn MME, så det ordner seg sikkert. De fleste land har butikker der man får grøtpulver, barnematglass, yoghurt, frukt og brød.
Isola&Lille+julegave Skrevet 22. desember 2015 #7 Skrevet 22. desember 2015 Jeg kjøpte en reisevannkoker som jeg også puttet flaskene oppi.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #8 Skrevet 22. desember 2015 Det tar vel ikke så mye plass i kofferten at du ikke kan ta med deg pulver hjemmefra. Har dere leilighet, så er det bare å koke flaskene. Ellers så fantes det ihvertfall før sterile poser man kunne putte i flasken og helle innholdet i. Da blir det jo sterlit. Hvis du ikke finner det på nett eller noe annet sted. Sjekk den barnebutikken på grønland (rett overfor fretex). De har ganske mye fiffig barneutstyr. Anonymous poster hash: d41c7...71b
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #9 Skrevet 22. desember 2015 En baby på 8-9 mnd bruker vel ikke så mange flaskene i døgnet? Anonymous poster hash: cfef6...9c3
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #10 Skrevet 22. desember 2015 Ta med vannkoker, og mat du vet barnet spiser. Anonymous poster hash: 899a8...b7e
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #11 Skrevet 22. desember 2015 stakkars baby som settes i siste rekke... den har ikke behov for syden, det er foreldrene Anonymous poster hash: c062a...ea5
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #12 Skrevet 22. desember 2015 stakkars baby som settes i siste rekke... den har ikke behov for syden, det er foreldrene Anonymous poster hash: c062a...ea5 På hvilken måte mener du at barnet lider en nød av å få være med på ferie? Dette er en reise som er planlagt å dra på i 5 år. Og selvsagt får babyen være med og kose seg. Anonymous poster hash: aab68...000
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #13 Skrevet 22. desember 2015 stakkars baby som settes i siste rekke... den har ikke behov for syden, det er foreldrene Anonymous poster hash: c062a...ea5 På hvilken måte mener du at barnet lider en nød av å få være med på ferie? Dette er en reise som er planlagt å dra på i 5 år. Og selvsagt får babyen være med og kose seg. Anonymous poster hash: aab68...000 kose seg??? den har det best hjemme, håper den ikke blir alvorlig syk, er mye sykdom i syden, og kjenner ei som nesten mistet datteren sin, immun forsvaret er ikke ferdig utviklet før de er 4 år. så ja jeg synes du/dere ikke tar hensyn til babyen Anonymous poster hash: c062a...ea5
Askepotten Skrevet 22. desember 2015 #14 Skrevet 22. desember 2015 stakkars baby som settes i siste rekke... den har ikke behov for syden, det er foreldrene Anonymous poster hash: c062a...ea5 På hvilken måte mener du at barnet lider en nød av å få være med på ferie? Dette er en reise som er planlagt å dra på i 5 år. Og selvsagt får babyen være med og kose seg. Anonymous poster hash: aab68...000 kose seg??? den har det best hjemme, håper den ikke blir alvorlig syk, er mye sykdom i syden, og kjenner ei som nesten mistet datteren sin, immun forsvaret er ikke ferdig utviklet før de er 4 år. så ja jeg synes du/dere ikke tar hensyn til babyen Anonymous poster hash: c062a...ea5 Nå må du jammen gi deg, hysteriske kvinne. Mye mer skadelig for DITT barn å ha så sneversynt mamma. Stakkars
Gjest Antarctica Skrevet 23. desember 2015 #15 Skrevet 23. desember 2015 stakkars baby som settes i siste rekke... den har ikke behov for syden, det er foreldrene Anonymous poster hash: c062a...ea5 På hvilken måte mener du at barnet lider en nød av å få være med på ferie? Dette er en reise som er planlagt å dra på i 5 år. Og selvsagt får babyen være med og kose seg. Anonymous poster hash: aab68...000 kose seg??? den har det best hjemme, håper den ikke blir alvorlig syk, er mye sykdom i syden, og kjenner ei som nesten mistet datteren sin, immun forsvaret er ikke ferdig utviklet før de er 4 år. så ja jeg synes du/dere ikke tar hensyn til babyen Anonymous poster hash: c062a...ea5 Vås. Hun nevnte f eks Frankrike, hva slags tropesykdommer mener du herjer der...?
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #16 Skrevet 23. desember 2015 Får mme, så må vel ha med flasker og mme!? Hvordan gjør man det da, med rensing av flasker på hotellrommet? Får man kjøpt bitte små sterilisatorer ? MAM-flasker kan steriliseres i mikroen (bare å fylle de med vann), men er vel ikke vanlig at hotellrom har mikro!? Er det problematisk å ta med mme-pulver? EU-land. Vet ikke helt hvor enda, men Frankrike er veldig sannynlig.... Anonymous poster hash: aab68...000 Jeg har reist på tur med flaskebarn og det er fullt mulig, men det er MYE styr! Å koke og tørke (på rent håndkle eller rent stativ) med rent vann og ren børste i rene omgivelser. Det er vanskelig. Jeg pleide å tenke at "alt er mulig, man tar bare babyen med" og ja, det er mulig, men det er så slitsomt at det ikke er verdt det. Jeg har tatt med flaskebarna mine på så mange turer som har vært så slitsomme, men hadde jeg visst det jeg vet nå: nemlig at alt blir lettere når de runder halvannet år og de kan drikke av kopp, så hadde jeg spart pengene og heller tatt en supertur når de ble litt over ett år. Helt ærlig, jeg hadde holdt meg hjemme. 😉 Anonymous poster hash: 4d43a...b5a
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #17 Skrevet 23. desember 2015 Jeg velger å ignorere alt som ikke omhandler det jeg stiller spørsmål om livsfarlige Frankrike med livsfarlig bakterier og virus. Høres ut som det er hjemlandet til busemannen gitt. Hahaha Anonymous poster hash: aab68...000
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #18 Skrevet 23. desember 2015 Når ble frankrike syden, hi? Litt misvisende tittel,eller? Og om turen har vært planlagt i 5 år, hvordan kan du ikke vite hvor du skal? ("Vi skal til syden...eller frankrike...eller noe...) Anonymous poster hash: 36eb6...f9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå