Gå til innhold

Hadde du satt pris på at noen

Anbefalte innlegg

Skrevet

ordnet både adventskalender og julestrømpe til barna dine (uten å spørre først hva du syntes om det)? Eller liker du å gjøre sånt selv?

Anonymous poster hash: 54986...fce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde elsket det! Liker ikke sånt dill;-)

Anonymous poster hash: 48d32...407

Skrevet

Hadde ikke likt det når jeg var ung og umoden, og ville kontrollere og gjøre alt selv, nå hadde jeg tenkt "så heldig barna mine er, som har flere som bryr seg om dem"

Anonymous poster hash: 37055...6be

Skrevet

Nei, ser på det som et stort overtramp, siden jeg elsker å gjøre det selv!

Skrevet

Nei, det hadde jeg absolutt ikke likt. Julestrømpe og kalender er en av få ting jeg vil gjøre selv da storfamilien styrer med alt annet.

Skrevet

Nei, det vil jeg helst ordne selv.

Anonymous poster hash: a3e63...657

Skrevet

Jeg ville nok ha satt pris på om de spurte først. Dette er noe mange ønsker å gjøre selv.

Personlig ville jeg satt pris på om andre gadd å gjøre det for meg :-)

Skrevet

Kalender hadde vært kos, men julestrømpe vil jeg gjerne være med å ordne. Vi gir små gaver i strømpene ☺

Skrevet

Takker ja til hjelp, men vil vite det på forhånd. Ellers får de plutselig dobbelt opp og det er helt unødvendig.

Anonymous poster hash: 46cd7...316

Skrevet

Jeg liker å gjøre det selv, men om noen andre skulle komme med noe som en overraskelse, så er ikke desember ødelagt for min del. Men jeg synes nok at det er litt dumt å gjøre sånne ting uten å avtale først, for hos oss kan man være temmelig sikker på at det da blir dobbelt opp, i alle fall om det ikke ordnes i veldig god tid før jul.  Her har julestrømpa vært klar siden før adventskalenderen ble laget.

Skrevet

Det hadde vært deilig! MEN jeg vil gjerne vite om det i forkant. Barnet trenger ikke dobbelt opp!

Anonymous poster hash: 60322...7c0
Skrevet

Her er barnet nå fem år og dette er første året jeg har fått lov til å ordne kalender selv. Kunne aldri falle meg inn å nekte besteforeldrene den gleden når de har ønsket å gjøre det. I år passet det at jeg ordnet selv, men det er gleden til barnet som er det viktige. Hvem som har ordnet gavene spiller ingen rolle.

Anonymous poster hash: 3cd53...662

Skrevet

Nei, kun om jeg hadde brukket begge armene. Selv da ville jeg blitt spurt først.

Skrevet

Godteri til strømpa vil jeg ordne selv, for sønnen min er så fryktelig kresen på godteri. Men han må liksom smake på alt selv om han vet han ikke liker det, og vil ikke la meg kaste det i tilfelle han får lyst på det senere. Så blir stua full av halvspist klissete godteri som jeg må gå og smugkaste etter hvert. Så da foretrekker jeg å kjøpe ting jeg vet blir spist opp. :P

Resten kan gjerne andre få ordne. Det er ikke sånn at jeg blir glad for å slippe, for jeg synes det er koselig, men det er også koselig at andre vil gi noe til barnet mitt. :)

Anonymous poster hash: 0921b...b36
Skrevet

Ja, jeg hadde vel satt pris på at flere ønsket å ordne for barna mine, men jeg ser på det som min ting å gjøre for barna mine. Jeg koser meg med den oppgaven og det går mye kjærlighet og omtanke inn i det, så det er ikke en oppgave jeg ville ønsket å gi fra meg for mange år på rad.

Anonymous poster hash: 6c0be...9bb

Skrevet

Jeg liker å gjøre disse tingene for barna mine, men jobber med å slippe kontrollen litt. For jeg er ikke best, vet best og kan best. Jeg hadde kanskje blitt litt furt (skuffa), men jeg burde overhode ikke bli det.

Jobber mye med dette faktisk. Verdiene mine er litt på tur. Egoismen min. Jeg vet best holdningen min. Men jeg er klar over det å prøver å bli et bedre, roligere og mer takknemlig menneske :)

Anonymous poster hash: 06efa...2f1

Skrevet

Er veldig kontrollfreak, men datteren min har fått 24 kalendergaver pluss strømpe av svigermor siden hun ble født. Hun er 5 nå. Litt irriterende i starten, hun spurte ikke engang. Men gir faen nå. Sparer penger.

Anonymous poster hash: d2608...3fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...